Goedkoop bellen zonder abonnement

1
Op www.bellen.com kun je verschillende tarieven met elkaar vergelijken. Alleen niet alle aanbieders worden daarop zichtbaar. Bellen.com vermeldt alleen aanbieders waarmee ze een goed contact mee hebben. Ik geef ze ook geen ongelijk. Alleen valt de goedkoopste prepaid aanbieder (in mijn ogen) in 't niet!

Soms moet je bij je werk je collega bellen of directe leidinggevende. Dit gaat met je eigen GSM. Bij Delight Mobile bel je voor 3 eurocent per minuut met 9,5 eurocent per verbinding die je maakt. SMS is 3 eurocent. Delight Mobile werkt via de Koninklijke PTT (die is er nog?!) Nederland. Je hebt ook andere aanbieders die niet zo duur zijn: Jumbo Mobiel (KPN), Dirk Mobiel (Vodafone) en Albrecht Discounter (Aldi Medion). Ik wilde jullie dat even laten weten, als post bezorger heb je nu ook niet zo een ruim inkomen om je geld weg te gooien aan duurdere bel minuten toch? Bij Delight Mobiel is je tegoed 180 dagen geldig. Echter wanneer je belt of even opwaardeerd heb je er weer 180 dagen bij. PostNL biedt tegenwoordig ook prepaid aan. Dat kost 20 eurocent per minuut en daarbij hoef je geen start tik te betalen, je betaald dan per seconde. Zeer korte gesprekken kunnen daarmee dan goedkoper uitvallen.

Re: Goedkoop bellen zonder abonnement

5
Aldi prepaid is perfect. Heel goedkoop naar andere Aldi/medion nrs. 4 cent/min. en naar alle andere vaste en mobiele nrs 13 cent per minuut. Ze gebruiken het KPN netwerk. Ook voor data werkt het goed en voordelig. Sms 4 cent naar alle mobile nrs binnen NL.

Gebruik het nu zo'n 3 jaar en ben heel tevreden en doe ong. een maand met 10 euro beltegoed, soms iets langer.