Re: Autisme: levenslang anders.....

21
slagman schreef:
Sanddyman schreef:Ik kan me wel vinden in de reactie van Postgirl. Natuurlijk mag men reageren op de posts van V en O, deze houden niet altijd direct verband met het bezorgen van post en/of zijn enigszins uitvoerig...
Maar als er gereageerd wordt doe dit dan met enig respect voor elkaar. En in een reactie van:
V en O leer t het niet die moet zich maar s goed na laten kijken........
T is hier geen RIAGG Hallo!
mis ik het respect voor de persoon V en O.

Just my 2 cents.
Ben ik helemaal met je eens Sanddyman.

En ja, dit is een forum...maar dat betekent niet dat je maar van alles kan roepen wat je wil.
Ook op een forum gelden de normale omgangsvormen zoals in het dagelijks leven.
Een goede stelregel is om niets te zeggen wat je in het dagelijks ook niet tegen iemand zou zeggen.

Die opmerking van het RIAGG viel nog mee als je deze leest :

Blijft moeilijk om niet op jouw meest ongelooflijke ONZIN te reageren.
Er is geen hulp meer mogelijk voor jou, een hond kun je in laten slapen als die zo ziek is.


Ik vind dat echt niet kunnen.
Die opmerking gaat zeer zeker veel te ver. Ik heb het desbetreffende topic teruggezocht en de reactie verwijderd. Zo'n RIAGG opmerking is op het randje, maar ik ben al die op de persoon spelende reacties meer dan zat. Ik had blijkbaar beter op een kleuterschool kunnen gaan werken dan een forum beheren. Je zou verwachten dat een groep volwassenen beter met elkaar om zou kunnen gaan.

In principe vind ik dat alles, zolang het de fatsoensnormen niet overschrijd, op het forum geplaatst moet kunnen worden. Natuurlijk wel met betrekking tot postbezorgen, maar dat is iets als Autisme natuurlijk zeer zeker. En blijkbaar zijn er ook meerdere postbezorgers die hiermee te maken hebben tijdens hun werk.

Als je zelf niets hebt met een onderwerp reageer dan aub niet. Dat kan toch niet zo ingewikkeld zijn. Als je niet van de Mac Donalds houd ga je daar toch ook niet dagelijks naar binnen en roepen hoe smerig je het wel niet vindt. Dan haal je gewoon lekker een whopper bij de Burger King en geniet je op je eigen plek van je eigen eten. Reageer dus in de topics die jij interessant vindt of start zelf een topic over een onderwerp wat je nog mist.

Tegen Verzenden&Ontvangen zou ik willen zeggen een beetje op te passen met het kopieer en plak werk. Het komt zowel de leesbaarheid van het forum niet ten goede als dat het problemen kan opleveren met auteursrechten. Een linkje is over het algemeen meer dan voldoende.

ief

Re: Autisme: levenslang anders.....

22
Reactie IEF was wel ff nodig, pfffff ...... ; er worden op het forum met regelmaat " laag niveau " opmerkingen , lees : "scherpe oordelende stekeligheden" uitgedeeld....... Na uitleg, lees : verdediging door slachtoffer of mede-forum-lid bind men weer in : deelt complimentjes uit / strijkt de plooien weer glad ....... of er niets aan de hand is.
Postbezorger Sandd

Re: Autisme: levenslang anders.....

23
@fredselekt

wie de schoen past fred.. ik herinner me vaag iets over een advocaat en brievenbussen.. die 50 cm van de weg stonden..
maar iemand dood wensen is buiten alle proportie.

het blijft wel een forum waar je met elkaar van gedachten wisselt en soms schieten mensen al in de stress als iemand er een andere mening op na houd.
en je gaat zeker in de overdrive door te gaan spreken over slachtoffers ... kom op zeg. :roll:

wat mij betreft.. ik doe graag actief mee .. en ben er niet op uit iemand moedwillig te krenken.
ik deel wel plaatstootjes uit en krijg ze ook terug.. maar dat is dan vice versa en ik heb een eigen mening die regelmatig wordt
weerlegd.. maar dat is prima. daar leer ik van.

Re: Autisme: levenslang anders.....

24
fredselekt schreef:Reactie Na uitleg[/u], lees : verdediging door slachtoffer of mede-forum-lid bind men weer in : deelt complimentjes uit / strijkt de plooien weer glad ....... of er niets aan de hand is.


Dat bijt elkaar toch niet? De ene keer zeg je iets over iemands gedrag (bijvoorbeeld halve off-topic websites kopiëren, zodanig dat geen hond het leest), de andere keer geef je een complimentje voor goed gedrag. Vervelender vind ik als iemand (in dit geval mevrouw knip-en-plak) niks meer goed lijkt te kunnen doen en alleen nog maar sneren naar haar hoofd krijgt.
Maar goed, ik ben hier maar te gast. Misschien tijd voor een cursus negeren kun je leren.

Re: Autisme: levenslang anders.....

25
denieuwe schreef:ik ben hier maar te gast. Misschien tijd voor een cursus negeren kun je leren.
Ja , prima idee wie doet ermee ......

@Carla

Beste Carla ,je haalt dingen doorelkaar ......en plaatst ze vooral in de verkeerde context. Wat je niet kon weten is dat "de Advocaat grap" + Weekje vakantie een met VZO afgesproken rolletje was ( info. bij VZO ).Dus VZO wist hier al van vóór het 1e zichtbare forumbericht ; weet je waarom ? o.a om er voor te zorgen dat dingen niet verkeerd uitgelegd gaan-en konden worden cq plaatsen in de verkeerde context.

Waar IEF op duid zijn op de persoon gerichte beledigende opmerkingen ; maar dat wist je waarschijnlijk al.
Laatst gewijzigd door fredselekt op 03 apr 2013, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Postbezorger Sandd
cron