Last van depressie....:(

1
Het sorteren van de post gaat mij moeizaam af omdat ik daar kennelijk veel bij moet nadenken. Het verspreiden/bezorgen van de post doet me altijd weer goed dan heb ik even geen last van mijn moeheid. Maar als ik andere dingen moet doen dan kost mij dat zoveel energie en kan er moeilijk overheen zetten. Als ik heel veel kratten heb dan kan ik lastig daaraan beginnen. Ik doe het werk dan in etappes, zodat ik het beter kan volhouden. Ik zit al een poos in de ziektewet en die loopt bijna ten einde. Ik moet binnenkort voor de WIA keuring. Ik heb tussendoor naast de post verscheidende baantjes gehad wat niet wilde lukken. Ben erg bang voor dat straks mijn inkomen wegvalt en de koopwoning moet verkopen. Het thuiswerken gaat me het beste af. Heb een stage plaats gehad (met behoud van uitkering) maar kreeg last van stress en het werd te druk in mijn hoofd. Angsten waar ik anders nooit last van heb, is vreemde gewaarwording. Als ik er nuchter over na denk, denk ik waar heb ik me toch druk om gemaakt?! Het denkwerk bij mij wil niet echt meer, post bezorgen gaat super. Ik heb nog iets van 15 uur per week nodig om goed te kunnen rondkomen. Ik denk aan wat productiewerk, schoonmaakwerk... Zijn er meer mensen die last hebben van depressie? Ik slik nu wel anti depressiva waardoor ik me wel stukken beter voel. De moeheid is gelukkig grotendeels weg.

Re: Last van depressie....:(

2
@vzo

wat dacht je van.. wat rode lampjes savonds aandoen?
uit onderzoek is gebleken dat rood licht depressie kan verminderen.

je kan een deel van de post ook de volgende morgen sorteren.
of ben je de hele dag kwijt aan bezorgen..?
Laatst gewijzigd door Carla41 op 17 sep 2013, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.

4
om je inkomsten te vergroten
kan je kantoren/scholen schoonmaken.
smorgens tussen 7-9 of smiddags na 17 uur.

ik stop savonds met sorteren ga niet meer door tot het klaar is.
als ik pas na het avondeten kan beginnen is het om 10 uur klaar.
en vanavond is er voetbal en dan wijkt alles :D

5
verzendenenontvangen schreef:Het verspreiden/bezorgen van de post doet me altijd weer goed dan heb ik even geen last van mijn moeheid. Maar als ik andere dingen moet doen dan kost mij dat zoveel energie en kan er moeilijk overheen zetten.
Als het bezorgen je gemakkelijk afgaat zou je misschien een krantenwijk kunnen overwegen.

6
@vzo
gewoon op het forum a.u.b.

je bedoelt tussen 15 - 17 uur.. ben je de laatste op de ronde of mischien wel de eerste?
ik ontvang de post altijd rond 17 uur.

kan je savonds niet werken dan doe je het smorgens vroeg..
Ga in je denken uit van wat Wel kan en niet van wat Niet kan is mijn motto. :idea:

7
Misschien kun je de chauffeur ertoe bewegen jou wat eerder in de route te plannen. Ik krijg de post rond de middag en ben altijd voor het avondeten klaar al is het 100 kilo.
Verdere verdiensten zou ik zo snel niet op kunnen noemen. Ik vul mijn tijd met vrijwilligerswerk met behoud van uitkering.

10
Ik ben het met Carla eens dat je uit moet gaan van wat wel kan en wat je kwaliteiten zijn. Ik vind een kranten wijk erbij niet zo`n slecht idee, omdat dat voor jou fijn werk zou zijn, maar een vetpot zal dat ook niet zijn. Maar goed, alle beetjes helpen. Dat sorteren is nu eenmalig nodig om te kunnen bezorgen, dus je moet het zien als een rotklus die gedaan moet worden. Daarna ben je klaar en dat geeft een voldaan gevoel, toch?