Re: Autisme: levenslang anders.....

12
@postgirl

nog een keer.. lees mijn bericht nog eens over als je wil..
ik ga regelmatig mee in vzo 's verhalen.

vzo levert ook boeiende bijdrages en stukjes vol humor.
maar ook verhalen die kant nog wal raken..
en dat mag je als forum lid best wel opmerken.

en ik vind mezelf ook niet negatief naar vzo reageren.
waarom zou ik.. vzo heeft zichzelf niet gemaakt toch?

maar je mag toch wel met elkaar in discussie gaan.
dit is geen koffieclubje.. maar een forum. daar worden gedachten gewisseld.
en dan kan je het met elkaars mening eens maar ook geheel oneens zijn.

prima dat je zo voor vzo in de bres springt (Y)

13
Ik kan me wel vinden in de reactie van Postgirl. Natuurlijk mag men reageren op de posts van V en O, deze houden niet altijd direct verband met het bezorgen van post en/of zijn enigszins uitvoerig...
Maar als er gereageerd wordt doe dit dan met enig respect voor elkaar. En in een reactie van:
V en O leer t het niet die moet zich maar s goed na laten kijken........
T is hier geen RIAGG Hallo!
mis ik het respect voor de persoon V en O.

Just my 2 cents.

15
Sanddyman schreef:Ik kan me wel vinden in de reactie van Postgirl. Natuurlijk mag men reageren op de posts van V en O, deze houden niet altijd direct verband met het bezorgen van post en/of zijn enigszins uitvoerig...
Maar als er gereageerd wordt doe dit dan met enig respect voor elkaar. En in een reactie van:
V en O leer t het niet die moet zich maar s goed na laten kijken........
T is hier geen RIAGG Hallo!
mis ik het respect voor de persoon V en O.

Just my 2 cents.
Ben ik helemaal met je eens Sanddyman.

En ja, dit is een forum...maar dat betekent niet dat je maar van alles kan roepen wat je wil.
Ook op een forum gelden de normale omgangsvormen zoals in het dagelijks leven.
Een goede stelregel is om niets te zeggen wat je in het dagelijks ook niet tegen iemand zou zeggen.

Die opmerking van het RIAGG viel nog mee als je deze leest :

Blijft moeilijk om niet op jouw meest ongelooflijke ONZIN te reageren.
Er is geen hulp meer mogelijk voor jou, een hond kun je in laten slapen als die zo ziek is.

Ik vind dat echt niet kunnen.

16
Sjonge jonge nee van de die hond die kan niet maar wat ik van V en O vindt, de manier en waarover, hij of zij te vaak doorslaat en naast de post pist, ja daar zeg ik wat van. Hij is autist weten we en dat is wel duidelijk hier.....
Dit is een postbezorgforum en geen RIAGG!

19
want zoals de administrator ief het zo treffend schreef hierboven:
"
Hou het wel gezellig en toch enigszins relevant. Probeer ook te kijken wat leuk is voor postbezorgers en niet alles wat op internet voorbij schiet ook in dit topic te plaatsen. Daar zijn namelijk genoeg andere sites voor."

20
elisa schreef:Sjonge jonge nee van de die hond die kan niet maar wat ik van V en O vindt, de manier en waarover, hij of zij te vaak doorslaat en naast de post pist, ja daar zeg ik wat van. Hij is autist weten we en dat is wel duidelijk hier.....
Dit is een postbezorgforum en geen RIAGG!
Natuurlijk mag het gezegd worden wanneer een bepaalde post niet op dit forum hoort. Maar het is de toon die de muziek maakt. Het gaat om de manier waarop iets gezegd wordt. Laten we ons in die gevallen beperken tot de inhoud en niet op de man/vrouw gaan spelen. Van dit laatste was m.i. sprake in de door mij geciteerde reactie. En wat betreft de andere aangehaalde reactie: hier kan ik alleen maar van walgen en hoort m.i. niet thuis op dit forum :!: