Re: Last van depressie....:(

11
Ben het met Anouk en de anderen eens. Iets erbij doen (bezorgen) zonder te hoeven sorteren.

En sowieso van het sorteren iets gezelligs maken. Wel zo dat je je kunt blijven concentreren natuurlijk. Jij zou iets kunnen doen dat bij jou past.

Ik hield ook niet zo van sorteren, maar na een uurtje neem ik lekker even pauze en ga een kwartiertje iets anders doen. Wel iets postgerelateerds, want anders raak ik mijn zin in het sorteren kwijt. Dus ik ga vaak naar dit forum dan.

Tijdens het sorteren drink ik een lekker bakkie koffie. Op de een of andere manier, maakt het voor mij ook leuk zo. En kan ik mij blijven concentreren. Nu ik door de Sanddmaps meer straten heb gekregen, gebruik ik de eetkamertafel. Voordeel, veel licht. Dat helpt ook goed. (aangezien ik vorig jaar de 40 gepasseerd ben, moet ik langzamerhand gebruik maken van een leesbrilletje, en je blijft geconcentreerd. )

De familie zit tijdens het sorteren gewoon op de bank tv te kijken. En af en toe kijk ik even mee. Het heeft iets gezelligs zo bij elkaar en dat maakt het ook wat leuker en gemakkelijker.

@V&O misschien kun je er ook iets gezelligs van maken. Dan is het gemakkelijker vol te houden. En even accepteren dat het op het moment niet zo gemakkelijk gaat. Ik denk dat dat ook een stuk zal schelen. Het is even niet anders.

12
@anouk
sorteren een rotklus, en toch blijf je het doen (Y)
that's the spirit .
onvoorstelbaar hoe snel je het dan de volgende dag weer kwijt bent.

@slagvaardige
je moet post gerelateerd bezig blijven.. maar niet op het forum komen klagen he .
en ben je er al achter wie dtb is :?:

mijn tafel is niet groot genoeg voor de 16 straten.
als ik om 17 uur kan beginnen.. om half 7 even een break voor het eten.
en dan doorknallen tot het journaal.

daarna, als er geen voetbal is.. tot max 10 uur.
lekker even een blokje om ik ga nooit voor enen naar bed dus nog echt een avond.

is er wel voetbal.. dan daarna nog een uurtje en de volgende ochtend tussen 7 -8 uur.

15
Ja, ik doe het sorteren rustig aan. Dan lukt het wel gelukkig. Ben blij dat ik deze baan heb, zo voel ik me wat beter dan als ik helemaal geen werk heb.

En nee ik ben geen DTB. Anders neem je voor de zekerheid contact op met de web beheerder als je het niet vertrouwd. Ik ben ben ik, jij bent jij.

17
Vervelend zo'n depressie, maar weet je enige wat je kunt doen is :mrgreen: en denken dat na regen altijd zonneschijn komt, je komt er wel weer bovenop niet in zelfmedelijden duiken etc dat gaat niet werken!

Vijandenlijst? :roll:
Ik krijg het idee dat ik ervan word verdacht een hele aparte rare vervelende persoon te zijn :cry: