Re: Zwaar onderwerp als kanker: abrikozenpit
13Grinnik ja tuurlijk! Of zal ik hier ook mn kostje gaan deponeren.....mmmmmmm 
14Ik dacht dat ik in "even pauze" zat.elisa schreef:Grinnik ja tuurlijk! Of zal ik hier ook mn kostje gaan deponeren.....mmmmmmm
15Tja dat dacht ik dus ook krijg je dit op je lunchbord....maar er is ook heerlijke schrizo-soep op de menukaart met freen balletjes.
16Schrizofreen? Dyslexiemomentje?elisa schreef:Tja dat dacht ik dus ook krijg je dit op je lunchbord....maar er is ook heerlijke schrizo-soep op de menukaart met freen balletjes.
17Woordspel is niet aan jou besteed, zie ik wel.ike schreef:Schrizofreen? Dyslexiemomentje?elisa schreef:Tja dat dacht ik dus ook krijg je dit op je lunchbord....maar er is ook heerlijke schrizo-soep op de menukaart met freen balletjes.
18In Georgië leeft een stam waar veel mensen die meer dan 100 jaar worden. Er zijn ook gebieden in Italie en Japan die om het fenomeen van oude mensen bekend staan. Wereldwijd zijn er slechts 6 van die gebieden. Ik heb lang heel lang geleden een documentaire gezien over de mensen in Georgie. Ouderlingen werd gevraagd wat het succes was van deze ouderdom in goede gezondheid. 1 Van de 3 redenen die ze gaven was de dagelijkse consumptie van abrikozen.