ief schreef:Postbode21 is zelf vertrokken van het forum. Ik heb daar verder geen mening over. Het lijkt mij echter zeer onwenselijk om te gaan discussiëren over een persoon die hier niet meer op kan reageren. Zoals je ook in het 'echte' leven niet achter iemands rug om spreekt of mensen weg zet met argumenten waar ze niet op kunnen reageren.
Verder is de bedoeling van de gesloten fora heel duidelijk en vertrouw ik op de eerlijkheid van de gebruiker bij de aanmeldingen. Waar kan je anders nog van uit gaan in deze tijd? Ik kan toch ook moeilijk de bedrijven op gaan bellen om te vragen of deze gebruiker echt daar werkt.
Ik neem aan dat alles zo duidelijk is en we hier een punt achter kunnen zetten

De beheerder kan de gesloten fora openen....kan hij ze toch ook weer sluiten!
Ik had al een tijdje geleden aangegeven, dat er concullega's op het besloten PostNL actief waren.
Dit werd toen afgedaan met....dat er mensen werkzaam zijn voor meerdere bedrijven en dus toegang hebben op meerdere besloten fora.
Ik heb toen kenbaar gemaakt dat Postbode21 niet werkzaam is voor PostNL en dus geen toegang heeft tot het besloten PostNL forum.
Ik heb het als zeer irritant ervaren, dat hij overal tussen zat terwijl ik de postings wilde delen met COLLEGA'S.
Dit is meten met 2 maten en als ik ergens een hekel aan heb, dan is het daar wel aan.