Re: lachen met Postnl [4]

13
Toch denk ik dat papieren post een hogere attentiewaarde heeft. Een acceptgiro in je bus valt veel meer op. Nu moet ik eerst inloggen op Mijn ING (als die tenminste niet plat ligt), dan moet ik linksonder klikken op "instellingen", dan op "Finbox" en dan op "Mijn bedrijven". Tamelijk omslachtig, en niet echt een handeling die je dagelijks uitvoert. Een blik op je deurmat werpen is sneller, en makkelijker!

14
Geertjan schreef:
PostJan10 schreef:Digitalisering op zich is oké. Maar dat juist een bedrijf dat brieven dus papier bezorgd, overstapt op digitale loonstroken is toch wel raar.
Het bedrijf stelt gewoon zijn eigen toekomst veilig.
Of graaft zijn eigen graf. Als alles digitaal gaat heb je PostNL toch niet meer nodig? Dan gaat het puur tussen het bedrijf wat jou een factuur wil sturen, en de bank.

15
Newman schreef:
Geertjan schreef:
PostJan10 schreef:Digitalisering op zich is oké. Maar dat juist een bedrijf dat brieven dus papier bezorgd, overstapt op digitale loonstroken is toch wel raar.
Het bedrijf stelt gewoon zijn eigen toekomst veilig.
Of graaft zijn eigen graf. Als alles digitaal gaat heb je PostNL toch niet meer nodig? Dan gaat het puur tussen het bedrijf wat jou een factuur wil sturen, en de bank.
Finbox is een uitvinding van...PostNL. Dus zullen zij er aan verdienen. Tja of het wat wordt. Nota´s voor bestelde goederen, kun je immers ook met die goederen mee sturen.

17
Newman schreef:Toch denk ik dat papieren post een hogere attentiewaarde heeft. Een acceptgiro in je bus valt veel meer op. Nu moet ik eerst inloggen op Mijn ING (als die tenminste niet plat ligt), dan moet ik linksonder klikken op "instellingen", dan op "Finbox" en dan op "Mijn bedrijven". Tamelijk omslachtig, en niet echt een handeling die je dagelijks uitvoert. Een blik op je deurmat werpen is sneller, en makkelijker!
Bij de ABN-Amro geen problemen....werkt altijd. :D