Re: Lege of lekke band!

11
Heb wel antilekbanden. Die zijn wat duurder maar elke maand een lekke band is nóg duurder en bovendien lastiger. Ik zou er vet van balen als ik mijn hele fietstas vol post heb en midden in de wijk een lekke band krijg. :evil: Zou luid 'shit' zeggen.

13
Een zeer braaf kind zeggen.

Gelukkig heb ik in die drie jaar nog maar 2 lekke banden gehad. 1 lekke achterband met de ene fiets en 1 een lekke voorband van de andere fiets.

inderdaad, ik controleer of mijn banden nog hard genoeg zijn.

16
In de afgelopen 3 maanden 3 keer een lekke band. een keer mijn voorband terwijl ik net aan de rand van een buitengebied bezig was, de andere keren gelukkig op een wat centraler gelegen punt. De laatste twee keer kon ik mijn fiets met lekke band heel snel voor een PostNL leenfiets in wisselen en weer fietsend verder met mijn wijken.

17
Lekke banden plak ik wel even. Een afgebroken krenk kostte zelfs de fietsenmaker een week. Oke hij had geen sleutels die nog op mijn bijna antieke fietst pasten. Ik kreeg wel een leenfiets en die hadden allemaal geen bagagedrager net als de huurfietsen. Volgende keer dus een andere fietsenmaker.