van welke planeet kom je Newman?

Dacht je echt dat iedereen weet dat er meerdere postbedrijven zijn en waaraan je de verschillende poststukken kunt herkennen? Hoe vaak ik niet op straat wordt aangesproken over verkeerd bezorgde post, en op mijn vraag of het van PostNL of van een concurrent is slechts een glazige blik als antwoord krijg?Carla41 schreef:er zijn nog steeds heel veel mensen.. die niet weten dat er verschillende postbedrijven zijn.
van welke planeet kom je Newman?
Maar wat zijn de juiste mensen? Daar kun je je altijd mee vergissen. Je kunt niet altijd aan mensen hun neus zien of ze serieus en gemotiveerd zijn om hun werk goed te doen. Ik heb ook wel eens iemand in opleiding gehad die erg serieus overkwam: een man van achter in de 30, keurig gekleed, glad geschoren, ABN-sprekend, vader van 3 kinderen, compleet met babboe-bakfiets.verzendenenontvangen schreef:N.a.v. slechte bezorging, zoals postzak in de sloot o.i.d. zijn er bij PostNL 300 mensen in een jaar ontslagen. Vervolgens gaf ze aan dat PostNL dan niet de juiste mensen aannam en dat beter moet. Ik denk niet dat dit altijd te achterhalen valt dat iemand zo gek is om de post te dumpen.
brievenbus schreef: Ben een ster in begrijpend lezen, werk tenslotte als pbz