Re: PostNL: nee tegen meer macht Opta (Den Haag)

24
@Geertjan
Postnl grotere reserves .Dat is wel zeker. :mrgreen:
en met jou denk ik niet dat sandd dat gaat winnen.. maar het lijkt of de overheid sandd in de markt wil houden om postnl geen monopolie positie terug te geven .

Toch mis jij de volgende bladen niet bij Postnl? deze bezorg ik sinds januari 2013 voor sandd..
de Bovag krant, Me and My Dog, Mediazine, Clinic dress, Splendid club, One World,
Lange Pop Merchandising, Royalty.. Cosmopolitan...

Als de Opta meer macht krijgt kunnen beide partijen niet meer stunten..

Even goed zijn er mischien bij jou weer bladen van sandd bijgekomen :P .

26
Carla41 schreef:het heeft wel iets het kleine sandd tegen het grote postnl.
alleen ben ik van de laatste uitslag niet zo zeker hoor.
en dan te bedenken dat in werkelijkheid de verhouding op de postmarkt 1 tegen bijna 6 is :o ( 15% - 85% ) op de afbeelding is Sandd ca. 2 x kleiner afgebeeld dan Postnl........aan de vetlagen is duidelijk te zien dat Postnl méér reserves heeft :mrgreen: :lol: Voor een betere verhouding in de markt moet Sandd wat dikker en Postnl afvallen....:lol:
Postbezorger Sandd

27
dat afvallen gaat vanzelf wel fred.. nu moet sandd nog wat aankomen.

Zo onwaarschijnlijk.. een postnl-er die geen 1 blad mist.. en wij krijgen ze erbij
waar komen ze anders vandaan?

Ik hoop binnenkort de libelle en de donald duck ook naar sandd . :mrgreen: heb je gelezen dat het met de uitgeverij
Sanoma niet goed gaat...
als ze afstappen van de heilige donderdag.. is er vast bij sandd wel een plekje vrij (Y)

29
@geertjan

ik geloof je ! het zijn wel alle onbekende magazines. maar zoveel nieuwe tegelijkertijd dat moet toch in jouw
tassen te merken zijn..
Als ik binnenkort de Elsevier ( wordt nu ook al op vrijdag bezorgd) de Kampioen of de Veronica ga bezorgen..

dan neem ik aan dat je het wel in de gaten hebt.. anders wordt het tijd voor een brilletje geertjan :mrgreen: