Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op

22
slagvaardige schreef:En als je het in de oranje bus gooit komt Sandd erachter dat de bezorger het niet op de juiste manier doet. Dan kan er actie ondernomen worden. Anders blijft die bezorger maar aanmodderen.
Nadat post in de oranje brievenbus is gedaan, wordt die post toch verder door PostNL afgehandeld?
Hoe komt Sandd dan nog ergens achter?

23
Ze sturen Sandd de rekening en de info. Ik kreeg in ieder geval van mijn postbode+ te horen, dat als wij een Sandd envelop tussen de post vonden, we het de teamcoach moesten melden. Dan werd er actie ondernomen. Ik moest die envelop overigens niet bezorgen als TNT medewerker. Ik moest hem in de retourenbak doen of aan de postbode+ meegeven. Meestal kreeg ik hem dan later alsnog, maar dan was de rekening al naar Sandd.

24
slagvaardige schreef:Ze sturen Sandd de rekening en de info. Ik kreeg in ieder geval van mijn postbode+ te horen, dat als wij een Sandd envelop tussen de post vonden, we het de teamcoach moesten melden. Dan werd er actie ondernomen. Ik moest die envelop overigens niet bezorgen als TNT medewerker. Ik moest hem in de retourenbak doen of aan de postbode+ meegeven. Meestal kreeg ik hem dan later alsnog, maar dan was de rekening al naar Sandd.
Hoe kun je het verschil zien tussen een Sandd envelop waarvan de rekening naar Sandd is verstuurd,
en een Sandd envelop waarbij dat niet is gebeurd?

26
88CE schreef: Moeten we nu op adres/postcode/verhuiscode en nu ook nog op postzegels/stikkers/stempels gaan letten ?
Ze hebben hele dure sorteermachines, laat die de "foute" post er maar uitfilteren.
Die sorteermachines zien niet eens het verschil tussen de voorkant en de achterkant van een envelop.
Regelmatig kom je bij het bezorgen post tegen die richting afzender wordt gestuurd, in plaats van naar de
geadresseerde.