Re: Overgeslagen huisnummers:

24
verzendenenontvangen schreef:Hoezo aap uit de mouw? Ik heb het idee dat deze opmerking gebaseerd is op een vooroordeel of heb ik hiermee een verkeerde aanname gemaakt?
Absoluut niet. Zelfs geen oordeel, hoewel ik me vaag herinner dat het niet is toegestaan, voor meerdere postwerkgevers werken. (Maar dat heb ik niet verzonnen, zie het probleem ook niet.)

25
Nee, van mij zou je best voor verschillende postbedrijven mogen werken hoor. Het mag niet vanwege de concurrentiebeding. De bedrijven zijn er zelf niet zo blij mee als iemand dat doet. Maar als je graag post bezorgd, zoals ik en jij dan kan ik het best begrijpen. Ik bedoel, je doet werk dat je leuk vind en er moet toch ook brood op de plank komen.
Als het had gemogen, dan had ik dat meteen gedaan. Postnl en Sandd zijn best te combineren.

Gelukkig mag iemand wel kranten of folders bezorgen en tegelijk voor een postbedrijf werken.

27
Ik volg het niet meer 8-)
Volgens mij heeft elk Postbedrijf "last" van overgeslagen nummers ?
Of gaan we het nu hebben over bij 2 postbedrijven gaan werken zodat je daar geen "last" meer van hebt.

Volgens mij moet iemand op het forum een A.D.D. testje gaan doen :roll:

28
Ik denk dat V&O zoveel bij elkaar fantaseert, dat hij zelf niet meer weet wat hij nu allemaal precies in het verleden heeft geschreven. Dat krijg je, op een gegeven moment zit je verstrikt in je eigen 'verhaaltjes'

Hij heeft het over hah van Postnl en hij heeft het over de stickers plakken voor de Ikea's. Als hij dan niet voor Sandd zelf werkt, dan is het voor een onderaannemer. En hij werkt voor Postnl. Maar dat wisten we al, want dat heeft hij al een paar keer geschreven.

Dan kan hij wel ooit geschreven hebben dat hij autistisch is of een aanverwant iets, maar wie weet... is dat ook wel verzonnen. Een ieder achter een beeldscherm kan schrijven wat hij wil.

29
Staat mij iets bij dat hij voor PostNL werkte en meer uren wilde. (zoek ik nog ff op)
Zijn begeleider verbood om dat niet te doen omdat hij dit niet aan zou kunnen, iets met fictie en werkelijkheid.
Sinds die tijd is hij op zoektocht om het tegendeel te willen bewijzen.

Tja, hij kan 4 dingen doen.
1: zich er bij neerleggen
2: tegen zijn begeleider gaan lopen zeiken
3: ons irriteren met zijn ding
4: een ander forum zoeken met lotgenoten

Sorry hoor, als dat mijn collega zou zijn had ik hem allang door een veel te kleine brievenbus geramd die meer dan 10 meter van de straat staat met een paal waar die hond van die enge kerel tegenaan piest.