Nee Jan en ook geen AA......blijf vooral raden.Tobo2011 schreef:Een A? Geeft niet...de maat zegt niets.Jette schreef:...het is geen B....

Nee Jan en ook geen AA......blijf vooral raden.Tobo2011 schreef:Een A? Geeft niet...de maat zegt niets.Jette schreef:...het is geen B....
Sorry...leesfoutje! Was idd Tobo!jan272 schreef:moeilijk *e dat kwoten en dan teruglezen aan de indent van wie de quote was. ik zal je *elpen want er zat geen * in. Ik insinueerde naar je B*. Tobo kwam met een maat en een nuance daarop. Ik *ad nog niet gegokt want 'more t*an a *andful is wasted'.
Leer programmeren in Pyt*on dan leer je ook *oe dat met indents gaat, jette boob.
Jette schreef:Sorry...leesfoutje! Was idd Tobo!jan272 schreef:moeilijk *e dat kwoten en dan teruglezen aan de indent van wie de quote was. ik zal je *elpen want er zat geen * in. Ik insinueerde naar je B*. Tobo kwam met een maat en een nuance daarop. Ik *ad nog niet gegokt want 'more t*an a *andful is wasted'.
Leer programmeren in Pyt*on dan leer je ook *oe dat met indents gaat, jette boob.
Nog zo'n sukkel....vergeet ook de H.Geertjan schreef:@Tobo,
Je tweede foto: een hunnebed, in Drente
Juist!Geertjan schreef:@Tobo,
Weet ik veel, dat Drenthe, met een H wordt geschreven. Om me dan gelijk voor sukkel uit te maken...Jette schreef:Nog zo'n sukkel....vergeet ook de H.Geertjan schreef:@Tobo,
Dwingeloo....Tobo2011 schreef:Juist!Geertjan schreef:@Tobo,
Je tweede foto: een hunnebed, in Drente![]()
Weet je toevallig ook waar in Drenthe?
Bijna.Geertjan schreef:Dwingeloo....Tobo2011 schreef:Weet je toevallig ook waar in Drenthe?