Re: Foto's die voor sommigen herkenbaar zijn....

32
moeilijk *e dat kwoten en dan teruglezen aan de indent van wie de quote was. ik zal je *elpen want er zat geen * in. Ik insinueerde naar je B*. Tobo kwam met een maat en een nuance daarop. Ik *ad nog niet gegokt want 'more t*an a *andful is wasted'.
Leer programmeren in Pyt*on dan leer je ook *oe dat met indents gaat, jette boob.

33
jan272 schreef:moeilijk *e dat kwoten en dan teruglezen aan de indent van wie de quote was. ik zal je *elpen want er zat geen * in. Ik insinueerde naar je B*. Tobo kwam met een maat en een nuance daarop. Ik *ad nog niet gegokt want 'more t*an a *andful is wasted'.
Leer programmeren in Pyt*on dan leer je ook *oe dat met indents gaat, jette boob.
Sorry...leesfoutje! Was idd Tobo!

35
Jette schreef:
jan272 schreef:moeilijk *e dat kwoten en dan teruglezen aan de indent van wie de quote was. ik zal je *elpen want er zat geen * in. Ik insinueerde naar je B*. Tobo kwam met een maat en een nuance daarop. Ik *ad nog niet gegokt want 'more t*an a *andful is wasted'.
Sorry...leesfoutje! Was idd Tobo!
:lol:

ps: Ik hou het op A

38
Jette schreef:
Geertjan schreef:@Tobo,

Je tweede foto: een hunnebed, in Drente
Nog zo'n sukkel....vergeet ook de H. :oops:
Weet ik veel, dat Drenthe, met een H wordt geschreven. Om me dan gelijk voor sukkel uit te maken...
Tja, schaam je daar maar voor.

o, ja excuus voor de verkeerde schreefwijze van je provincie naam.

Tobo2011 schreef:
Geertjan schreef:@Tobo,

Je tweede foto: een hunnebed, in Drente
Juist! (Y)

Weet je toevallig ook waar in Drenthe?
Dwingeloo....