Re: Wat is het hoogste toevoeingsnummer of letter?

42
Carla41 schreef:@88CE
@slagvaardige

zie topic 23 juli VZO "wat is beter stukloon of uurloon"..
is die duvelse verzendenenontvangen toch weer retour sandd ( goed van je newman!) en heeft
er om de financiéle teruggang te compenseren toch maar een krantenwijkje bijgenomen met veel folders.

oftewel: Sandd en een Krantenwijk.

nu jij weer 88CE :lol:
Ik las toch iets anders. Op 23 juli schreef hij:
Re: Wat is beter: Stukloon of uurloon?

Berichtdoor verzendenenontvangen » 23 jul 2012, 07:38
Ik krijg bij PostNL iets van dik 200 euro in de maand, dan werk ik 5 dagen in de week. Bij Sandd waar ik nu niet meer werk kreeg ik 175 euro per maand waarbij ik slechts 2 dagen hoef te werken. Ik overweeg om weer bij Sandd te gaan werken denk ik.
En uit zijn posts in het Ikeatopic over het stickeren van de catalogi had ik dan ook geconcludeerd dat hij laatstgenoemde overweging in daden had omgezet. Immers: Als hij bij PostNL werkt hoeft hij geen Ikea's te stickeren.

Maar V&O doet er zelf een beetje wazig over, waardoor ik ook niet uitsluit dat hij bij geen van beide werkt. Zo maakte hij pas de opmerking dat bij PostNL alle post automatisch gesorteerd zou worden, en iedereen die hier werkt of heeft gewerkt zou moeten weten dat dit toch echt bezijden de waarheid is.

Dus mijn voorzichtige conclusie is dat V&O gewoon iemand is met teveel fantasie en teveel vrije tijd.

Re: Wat is het hoogste toevoeingsnummer of letter?

43
Carla41 schreef:nu jij weer 88CE :lol:
Weet niet hoe hij het flikt, bijna alle topics lopen door elkaar waar hij bij betrokken is met posten.
Straks krijg ik ook die ziekte dat ik niet meer weet waar het over gaat of waar ik geantwoord hebt of waar ik een vraag gesteld heb of waar ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik......... (sorry ik ga stotteren)