Re: lachen met Postnl [4]

51
Er werd even zijdelings opgemerkt dat geo innovatief en dus slecht was. Hieronder een ruwe Geo wijk.
Afbeelding
Deze klopt gewoon helemaal. Op een paar kleine schoonheidsfoutjes na. Tnt MOET innoveren (= met de tijd mee gaan). Anders worden we als S&D. De eeuwige tweede. Die laten nu (de zoveelste) gouden kans schieten. Gelukkig.

52
jan272 schreef:Er werd even zijdelings opgemerkt dat geo innovatief en dus slecht was. Hieronder een ruwe Geo wijk.
Afbeelding
Deze klopt gewoon helemaal. Op een paar kleine schoonheidsfoutjes na. Tnt MOET innoveren (= met de tijd mee gaan). Anders worden we als S&D. De eeuwige tweede. Die laten nu (de zoveelste) gouden kans schieten. Gelukkig.
Hoho, dat heb ik niet gezegd. Ik ageer slechts tegen de opvatting dat iedere innovatie een goed idee is. Alsof al het oude slecht is en vervangen moet worden, en iedere vernieuwing een verbetering is. En zeker met die drop-off points, da's een duidelijk geval van oude wijn in nieuwe zakken. We hebben nu weer iets uitgevonden: het is rond en het draait. Ik denk dat we het een ronddraaier gaan noemen. :roll:

En je hebt me nog steeds niet uitgelegd waarom je:
-eerst Geo de hemel in prees
-toen zei dat er toch niets van deugde, en hier zelfs je excuses kwam maken dat je ons niet geloofd had
-en toen weer ineens erevoorzitter van de Geofanclub werd

55
Het startpunt is linksonder. De A staat er omdat Google dat leuk vond. Er zitten in de meeste wijken een paar zigzags maar die reset je onder het lopen (vanaf de derde keer). De zigzag komt eigenlijk alleen voor als je aan weerszijden van een straat parallel lopende huizenblokken hebt. Een beetje friemelen met je bundel en dat is opgelost.
Met Geo moet je gewoon anders leren werken.

En voor OldMan: eerst was ik pro, toen was ik contra (en dacht ik dat OldMan & Co gelijk hadden) en nu ben ik nog steeds pro. De dag dat geo, autobedrijf en nog wat tegelijk ingevoerd werden was ik (net als de rest van de stad) erg van slag af. Een soort shellshock effect door de te grote veranderingen. Gelukkig kwam ik na een paar dagen weer bij mijn positieven.
Dus hierbij mijn verontschuldigingen aan iedereen omdat ik mijn verontschuldigingen had aangeboden aan alle mensen waaraan ik voorheen twijfelde (en nu dus nog). Ook daar mijn verontschuldigingen voor. Ja ja, dat heb je met zoveel stemmetjes in je hoofd.