Re: Huilen met Postnl [2]

56
@Jette

Hoe dat zo Jette?

bij sandd wordt niet gereorganiseerd.

kan postnl in rustiger tempo zichzelf reorganiseren
dan bezorgen de collega,s bij sandd onderwijl de post wel.

zo helpen de postbezorgers van beide bedrijven elkaar.
heb jij het niet meer zo druk op de dinsdag.

van de bazen moet je het niet hebben.

Re: Huilen met Postnl [2]

57
Carla41 schreef:@Jette

Hoe dat zo Jette?

Als de klant aangeeft we willen het dinsdags/ of vrijdags.. nou dan kan dat bij Sandd.
bij sandd wordt niet gereorganiseerd. Gelukkig zijn die perikelen er niet.

kan postnl in rustiger tempo zichzelf reorganiseren
dan bezorgen de collega,s bij sandd onderwijl de post wel.

zo helpen de postbezorgers van beide bedrijven elkaar.
van de bazen moet je het niet hebben.
Ik help de Sandd bezorgster van mijn wijk al genoeg.
Door alle verkeerd bezorgde post van de klanten in de oranje bus te deponeren.
Want ik ga dat natuurlijk niet zelf op het juiste adres bezorgen. Ik gun Sandd de nota van het 'gebruik' maken van onze oranje brievenbus. :D
Laatst gewijzigd door Jette op 16 apr 2012, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Huilen met Postnl [2]

59
klaartje met het schaartje....

sandd kan dat volume niet aan... je hebt het nou al druk met 700 enveloppen. het is een spel. de grote partijen spelen het en domme media mensen verspreiden het gratis. om straks als het huidige contract afloopt, een lagere prijs te bedingen.
cron