Jette is a bitch!har099bezorger schreef:oehhhhh dat is slecht jette!
And we like bitches!!!

Jette is a bitch!har099bezorger schreef:oehhhhh dat is slecht jette!
Thanks, collega!jan272 schreef:Jette is a bitch!har099bezorger schreef:oehhhhh dat is slecht jette!
And we like bitches!!!Goed bezig, collega!
Bij mij is het glas altijd halfvol...ik lach altijd, zelfs in deze barre tijden!Carla41 schreef:@Jette
een kat in het nauw maakt rare sprongen Jette.
ik hoop dat het binnenkort weer meer lachen wordt bij Postnl.
ondertussen bezorg ik de post wel. zo goed als altijd.
Geen tijd, er moet geknipt worden! Knipperdeknip, takje hier, twijgje daar, doorntje zus en de gleuf is weer kaal.Jette schreef:Moet je ook eens proberen.
Oepsie....ik ben weg!jan272 schreef:Geen tijd, er moet geknipt worden! Knipperdeknip, takje hier, twijgje daar, doorntje zus en de gleuf is weer kaal.Jette schreef:Moet je ook eens proberen.
Dan moeten we ons zelf dus helpen.jan272 schreef:Geen tijd, er moet geknipt worden! Knipperdeknip, takje hier, twijgje daar, doorntje zus en de gleuf is weer kaal.Jette schreef:Moet je ook eens proberen.
Rustig tiepen joh, dan komen de woorden beter op papier. En een les voor je: Als het ergens niet optimaal aan toe gaat dan kan je (Huillandse mentaliteit) gaan zitten janken en schelden en elkaar opnaaien. Maar je kan ook de boodschap tot je nemen en de focus leggen op het goede. En samen met je gewillige collega's proberen er het beste (en meer) van te maken.Klaartje met het schaartje schreef:lezen jij en je collega,s volgens geertjan in de mail alleen hoe gaat het gaat bij postnl. Bla bla