PostNL niet aansprakelijk
Geplaatst op
04 januari 2013
Laatste update
04 januari, 18:06
Foto's 1 Reacties Toon reacties
DEN BOSCH – PostNL wijst de aansprakelijkheid af voor het wekenlang niet bezorgen van de post in de wijken 't Zand, De Muntel, Vughterpoort en De Vliert.
Woensdag werd bekend dat een 43-jarige postbezorger vanaf half november geen post heeft bezorgd. Zo'n 2000 stukken post werden in zijn woning aangetroffen. Een tiental pakketjes was geopend. Er is aangifte gedaan van diefstal. De man is op non-actief gezet door PostNL
Gisteren werden de ongeveer 450 adressen in de wijken bedolven onder poststukken. "Er zijn tien mensen van PostNL bij mij aan de deur geweest. Er reed een wirwar van postautootjes door de wijk. Het leek wel een staking", zegt Henry Huiberts uit de Gheert van Woustraat in De Muntel.
Te vinden op: http://www.bd.nl/regio/s-hertogenbosch/ ... -1.3592130
Re: PostNl niet aansprakelijk....
2je bent er weer!!! trouwens hoe ken zo iets nou niet opvallen, wekenlang geen post? 

Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

3450 adressen bedolven onder 2000 poststukken
Er zijn tien mensen van PostNL bij mij aan de deur geweest
Wirwar aan postauto's
zegt Henry Huiberts

Er zijn tien mensen van PostNL bij mij aan de deur geweest
Wirwar aan postauto's
zegt Henry Huiberts

4ik zie het wel helemaal voor me 

is back since 8/7/13!

5Ik zie dat nu juist niet voor me.
Ik zie gewoon een postbezorger op zijn fiets die zijn/haar wijkje loopt.
Wellis waar niet post voor die dag bestemd maar toch.
Doe er HaH bij dan lijkt het nog wat
Ik zie gewoon een postbezorger op zijn fiets die zijn/haar wijkje loopt.
Wellis waar niet post voor die dag bestemd maar toch.
Doe er HaH bij dan lijkt het nog wat

6

is back since 8/7/13!

7Je bent er weer Meid!
Zijn de pillen op?!
Gelukkig weer wat 'nieuws' van tante Post dacht je zekers... ...helaas is dit artikel ter vergadering opgenomen en als hoax in de prullebak gedeponeerd.
Het is dus flauwiekullie.
Niet alles gloven wat men schrijft!
Ben benieuwd naar je volgende PostNL hoax!

Zijn de pillen op?!
Gelukkig weer wat 'nieuws' van tante Post dacht je zekers... ...helaas is dit artikel ter vergadering opgenomen en als hoax in de prullebak gedeponeerd.

Het is dus flauwiekullie.

Niet alles gloven wat men schrijft!

Ben benieuwd naar je volgende PostNL hoax!

8Het is niet mijn hoax, het is artikel van de krant die ik hier over genomen heb. Wat is precies wat niet klopt volgens jouw?
9Ik vraag mij af of het een hoax is. Als je de reacties leest van o.a. mensen uit dat postcodegebied, zou je zeggen van niet..
Kijk maar eens bij "toon reacties"
Kijk maar eens bij "toon reacties"
10Het gaat mij om de inhoud ...het is maar hoe je het brengt en ik weet toevallig dat PostNL het zeker niet op die manier zo heeft gesteld. Maar zo'n krant schrijft het zoals men het wil lezen...anders is het niet spannend genoeg.
Natuurlijk is PostNL tot op zekere hoogte verantwoordelijk....zelfs wettelijk.
Maar het is weer zo'n 'ik heb de klok horen luiden....' verhaal, slecht onderbouwd en dus voor mij een Hoax.
Mediageil Nederland is weer tevreden.
En ik begin me een beetje te ergeren aan die ziekte van V & A. (ongenuanceerde ellenlange gekopiëerde teksten en links plaatsen, met wat voor doel? ) en die Eeuwige angstmakerij van de media en Overheid naar het volk toe. Maar dat is mijn probleem; dat dan weer wél.
Natuurlijk is PostNL tot op zekere hoogte verantwoordelijk....zelfs wettelijk.
Maar het is weer zo'n 'ik heb de klok horen luiden....' verhaal, slecht onderbouwd en dus voor mij een Hoax.
Mediageil Nederland is weer tevreden.

En ik begin me een beetje te ergeren aan die ziekte van V & A. (ongenuanceerde ellenlange gekopiëerde teksten en links plaatsen, met wat voor doel? ) en die Eeuwige angstmakerij van de media en Overheid naar het volk toe. Maar dat is mijn probleem; dat dan weer wél.