Re: Belastingdienst gaat ons mailen

12
Ik hoop het Elisa, dat er genoeg post over zal blijven. De belastingen sturen wel miljoenen brieven per jaar. En helaas heeft PostNL er ook nog een deeltje van. Die zal er dus ook last van krijgen. Maar ik dacht dat ze het in 3 jaar wilden afbouwen. Elk jaar een stel minder. Zou wel zo fijn zijn. Dan kunnen we er een beetje aan wennen.

Re: Belastingdienst gaat ons mailen

14
Persoonlijk krijg ik liever belangrijke zaken zoals de Belastingdienst binnen via de post. Dat lees ik veel nauwkeuriger dan dat het op een beeldscherm staat vermeld. Een brief ga ik echt voor zitten en vanaf beeldscherm lees ik dus minder goed. Of ik moet het uitprinten natuurlijk, dat doe ik dan ook vaak, maar via de e-mail vallen belangrijke zaken voor mij minder goed op!

Ik internet bankier en daar staan alle dingen op. Toch heb ik er voor gekozen dat ik de bank afschriften ook via de post krijg. Laatst viel mij een onterechte betaling op. Die viel me via internet bankieren niet op. Zag het pas op het bankafschrift!

Re: Belastingdienst gaat ons mailen

15
Dat is nu eenmaal de toekomst, aan de ene kant loopt iedereen te mekkeren dat de regering (belasting) het geld beter moet besteden.
De (brief)post vind ik daar zeker een belangrijke kostenpost.
of we dit nu als bezorgers leuk vinden is een ander verhaal.

V&O is al op de goede weg, wil je het ook op papier dan print je het zelf maar uit.
Groot voordeel van digitale post is dat je geen hutkoffer bij je moet hebben met je hele boekhouding en dan net die ene brief bent vergeten.
Clicky mailbox (of ander programma) open en je hebt alles bij de hand.
cron