Postcode loterij beboet [SPAM!]

1
Goed nieuws vind ik het dat deze organisaties flink aangepakt worden. Hoewel het wel onze inkomsten zijn natuurlijk voor de post. Zie verder http://webwereld.nl/nieuws/113824/postc ... mails.html

Mensen komen er moeilijk van af en retour afzender met tekst dat je geen post meer wenst, is onvoldoende om te stoppen met de post heeft eens een woordvoerder van een loterij organisatie gezegd voor Kassa. Ook de retour stickers van de post aanbieders met "geweigerd" heeft meestal geen zin. Ik weet het, was een tijdje geleden in het nieuws maar vond het wel de moeite waard om dit hier te vermelden. Ik ben geen voorstander van de loterijen in verband met Godsdienstige bezwaren. Ik bezorg ze wel maar wel met gewetensbezwaar eigenlijk.... Vind dat moeilijk, maar ja daar zullen vast wel meer poststukken bijzitten waar je het niet mee eens zult zijn. Wij brengen alles naar het eindpunt!

Retour afzender geweigerd is meestal niet voldoende: Ik doe wel even leugentje om best wil als ik weer eens post krijg van de loterij: Zet er op "overleden" meestal helpt dat wel. Niet de waarheid maar de post stopt dan meestal wel!

Re: Postcode loterij beboet [SPAM!]

2
Een boete van 200.000 euro'tjes....peanuts voor de PCL... ; ze strooien er met nieuwe auto's alsof het chips betreft .....zondagavond jl won iemand 229.000 euro in de studio én tegelijk iemand 229.000 euro in het land ..... interessanter (?) wordt het als ze met boetes komen vanaf 2.500.000 euro..... :mrgreen:
Afbeelding
Postbezorger Sandd

Re: Postcode loterij beboet [SPAM!]

5
verzendenenontvangen schreef:Retour afzender geweigerd is meestal niet voldoende: Ik doe wel even leugentje om best wil als ik weer eens post krijg van de loterij: Zet er op "overleden" meestal helpt dat wel. Niet de waarheid maar de post stopt dan meestal wel!
Helemaal niet nodig. ooit, twee jaar terug kreeg ik nog post van de PCL. Zette op de enveloppe, geen belangstelling en retour afzender. en sindsdien krijg ik ook nooit meer post van de PCL. en aangegeven bij postfilter!

Re: Postcode loterij beboet [SPAM!]

7
owh hier moet ik even op reageren :P Ik heb me afgelopen jaar ook naar gelachen om PCL (ironisch dan hè)

Mijn partner en ik kregen al jaren PCL reclame op de naam van de vorige bewoonster. Deze vrouw is naar zorgcentrum gegaan en ik heb begrepen dat ze ondertussen al is overleden. We hebben sowieso 10x PCL geretourneerd met de reden dat ze hier niet meer woont en later dat ze is overleden. Niks hielp. We gaven het op en gooiden het gewoon bij het oud papier. Na een half jaar begon het me toch te kriebelen en wou ik PCL hierover mailen.. je raad het al. Voor afmelden mag het niet per mail (want dat is namelijk gratis!) Dus moest ik ze bellen naar zo'n 0900 nummer. Het duurde een eeuwigheid om doorheen te komen en het gesprek was ook niet 1 2 3 klaar. Toen het eindelijk afgehandeld was, werd mij beloofd dat wij voortaan geen post meer kregen van PCL bedoeld voor deze vrouw...

... En daar zit het addertje onder het gras. Wij kregen inderdaad niet meer post van PCL voor deze vrouw...
Voortaan krijgen we post van PCL onder de noemer "voor de bewoners van dit adres"

Hoezo een stel smeerlappen daar bij PCL!!
Ik geef het op. Heb er al teveel energie in gestoken.

En dan vandaag 1,5 postbak vol (van de 3 bakken) alleen maar PCL.. Ik bezorg het wel.. maar het kriebelt me dan zo enorm! Ik moet me echt 10x aan herinneren dat ik er geld aan verdien. Maar niemand zit er op te wachten. Ze zeggen zich zo in te zetten voor het goede doel (o.a. milieu) maar zelf verspillen ze enorm veel papier.

zo, dat was even mijn gal die ik kwijt moest hahaha :lol:
cron