Minder reclamefolders in de bus

1
http://nos.nl/artikel/578962-minder-rec ... e-bus.html

Zo wordt er bijvoorbeeld geen reclame folders meer bezorgd bij flats met reclame over een mooie grasmaaier! 21% heeft een sticker op de brievenbus.

Ik als postbezorger heb altijd wel stickers bij me. Als iemand mij dat vraagt kan ik ze dat geven. Dat is eigenlijk niet de bedoeling bij PostNL. Daarin moet je ze verwijzen naar de gemeente of een dure 0900 nummer.

Zou geadresseerde reclame ook afnemen?

Re: Minder reclamefolders in de bus

2
@vzo

even voor de duidelijkheid:
Zo wordt er bijvoorbeeld geen reclame folders meer bezorgd bij flats met reclame over een mooie grasmaaier!
21% heeft een sticker op de brievenbus. "

slaat die 21 % op de grasmaaierreclame?

wel handig als jij nee/ja nee/nee stickers bij je hebt voor alle Ongeadresseerde reclame.
is trouwens Gratis op te halen bij de bibliotheek. :idea:

maar ik hoop Niet dat er ook een sticker is voor de Geadresseerde Reclame.
dan stoot je me het brood uit de mond.. als het ware :D

Re: Minder reclamefolders in de bus

4
har099bezorger schreef:minder folders?

ik heb een bezorger in me straat die vind het leuk om 3 pakken met folders in me bus te gooien. hoezo minder folders in een flat? :geek:
Dan zit je waarschijnlijk aan het einde van zijn route. Mijn ex gooide soms ook dubbel in bij de laatste straten. Ik weet niet hoe dat precies zat. Ik keurde het sowieso niet goed en de reden erachter was bizar. Maar kwam erop neer dat het retourneren zo'n gedoe was (Is al 10 jaar geleden). Of het hem nu teveel moeite was om te retourneren of dat Netwerk VSP zo lastig deed.. ik weet het niet.

Re: Minder reclamefolders in de bus

5
Dan neem je die toch weer mee naar huis en gooi je het zelf in het oud papier?

Ik heb zelf ook folders bezorgd voor een paar centen. Ik was de hele zaterdag kwijt om alles te vouwen. Wat een verschrikking was dat! Hele pakhuis! Was ik een Scheer & Fopper folder vergeten bij iemand in de bus te doen. Gelijk klacht want die gene werkte bij S&F! Ik had toen eentje te weinig en dacht die man heeft ze zelf ook wel. Ik moest elke keer doorgeven of er ook nee/ja of nee/nee stickers er bij kwamen. Dan moest ik bellen naar Alberto in Drenthe. Voor die paar centen (gulden tijdperk) was ik dan meer geld kwijt dan het opleverde. Wel was Alberto zo fatsoenlijk mij te vragen of ik nog een adresje er bij wilde doen. Dat was een HEEL eind fietsen en kon dat gelukkig weigeren. En een adresje waarvoor ik speciaal op de stoplichten moest gaan wachten, dat hoefde toen ook niet gelukkig. Ik had toen ook nog een vaste baan voor 36 uur. Ik zag de verdiensten van de folders in rook opgaan aan de Belastingdienst.

Re: Minder reclamefolders in de bus

6
@marloes,
dat het wel zijn, wel een beetje jammer als er nou kortingsbonnen bij zaten dan had ik er nog iets aan.
Hoezo is retourneren zo gedoe? daar deed ik als krantenbezorger echt geen moeite voor, de eerste de beste stortbak zat op het einde.

@vzo
dat lijkt mij ook, maar blijkbaar toch uit veiligheid doen de meeste dat dan niet. stel je voor je hebt een klacht en laat dan net de blauwe container al geleegd zijn.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Minder reclamefolders in de bus

7
har099bezorger schreef:@marloes,
dat het wel zijn, wel een beetje jammer als er nou kortingsbonnen bij zaten dan had ik er nog iets aan.
Hoezo is retourneren zo gedoe? daar deed ik als krantenbezorger echt geen moeite voor, de eerste de beste stortbak zat op het einde.
.
Ik wou dat ik de antwoorden had.. maar ik heb geen idee.
Wat ik al zei het was mijn ex en al meer dan 10 jaar geleden.
Kan best zijn dat het niet terug retour mocht worden gestuurd... maar dat is maar een gok!
cron