Meldpunt vuurwerkoverlast

1
http://vuurwerkoverlast.nl/

Met oud & nieuw maar oordoppen indoen. Ik ben voorstander dat niet meer overal te pas en te onpas vuurwerk mag worden afgestoken. Liever door professionals. En als particulieren graag vuurwerk willen afsteken dan alleen in bepaalde gebieden. Ik was laatst bij een flat en het leek wel een vuurwerk bom dat afging. Meld dus overlast op bovengenoemde site. Helaas zijn er hackers die menen de site offline te moeten halen!

Re: Meldpunt vuurwerkoverlast

4
@vzo

Natuurlijk vzo,, dat mag toch ook :D zeker als je niet veel met vuurwerk op hebt.
er is dinsdag toch niet zoveel post voor sandd. dat moet toch lukken binnen 2 uur.

ik slaap liever uit.. het wordt een lange nacht :lol: ik begin in de loop van de morgen
tot een uurtje of 2/ half 3 smiddags . dan wordt het tijd voor de oliebollen.

Succes dinsdag!

Re: Meldpunt vuurwerkoverlast

5
Ik ben ook groot voorstander om het door pro's te laten doen!
Hier zijn ze al nitraten en andere rotzooi aan het afschieten sinds oktober!! De muren trillen ervan en het is ELKE AVOND weer raak.
Ik kijk daarom ook erg tegen komende dinsdag op.. want ik bezorg namelijk in een bepaald soort buurt.. het wordt in ieder geval 8:00 precies starten en hopen dat ik het in een mum van tijd heb bezorgd! Het was eerst maar 30/4 kilo, maar nu is het ondertussen al 90 stuks/10 kilo... :S

Re: Meldpunt vuurwerkoverlast

6
Desnoods begin je maar een keer iets eerder dan 8 uur hoor. Je veiligheid gaat voor dat ene halve uurtje dat je misschien te vroeg zou starten. Als je de boel zachtjes in de bus doet, hoeft niemand er last van te hebben.

Succes allemaal de 31ste. Ik heb voor de zekerheid toch maar vrij gevraagd en gekregen. Leuk zo'n "pracht/kracht"-wijk, maar niet op de 31ste. :lol:

Re: Meldpunt vuurwerkoverlast

7
Ik ga de AH Veiligheidsbril maar declareren (2.99 euro), want heb nog een extra wijk de 31e. Heel misschien komt de post wat vroeger - en dat is dan 11 of 12 uur - anders ben ik zeker niet voor vijf uur klaar. Nou ja, gelukkig is het maar 1x per jaar, dat gedonder.

Re: Meldpunt vuurwerkoverlast

10
@marloes

90 stuks .. 10 kilo.. dat doe je in 1 boodschappentas .
daar ben je zo mee klaar marloes.
zou je dan niet beter eerst de woonwijk doen marloes? ze komen allereerst hun eigen huis uit :D

zo verschrikkelijk als jullie oudejaarsdag beschrijven ervaar ik het gelukkig niet.
gaan jullie dan ook niet naar buiten savonds om 12 uur?

het enige verschil met andere jaren is dat de knallers harder zijn, daar kan je je op instellen.
we zijn postbezorgers toch.. en geen m.... :lol:
cron