Re: Beste wensen

3
Alle postbezorgers op het forum wens ik een fantastisch 2014 toe.
met een goede gezondheid, behoud van je werk , geen verslechtering van de vergoedingen !
en een mogelijke uitbreiding van je uren bij Sandd./Postnl.

ik wens ons allen toe , dat we mooie magazines mogen gaan bezorgen en dat er betere vergoedingen worden betaald aan de bezorgers voor alle grootschalige postcodeloterij prijzen.

sorry jongens, ik kan het niet laten :D

Re: Beste wensen

4
Hierbij voor alle collega's en concullega's een prettig 2014. En ja Carla41. Laten we hopen dat er dit jaar naar Sandd nog meer post gaat stromen en wij er dus meer uren bij krijgen. In december hadden we 735 miljoen poststukken. Zouden we nu de 800 miljoen poststukken al gehaald hebben? Men verwachtte er toen nog 70 miljoen. Zo ja, dan is dat gaaf. Zo nee, dan hopen we de 800 miljoen spoedig te halen. Wie weet met een hele stapel van die blauwe brieven. :lol: En naast de Plus mogen er nog wel meer bladen onze kant op komen. Met of zonder gratis abonnement. :D. En daarna op naar de 900 miljoen poststukken! Dus vet veel klanten erbij.

Re: Beste wensen

7
Carla41 schreef:...en dat er betere vergoedingen worden betaald aan de bezorgers voor alle grootschalige postcodeloterij prijzen...
Nou, ik wil wel een paar abonnees erbij in mijn wijk. 53 stuks schiet ook niet op. :lol:
cron