Re: Twee postbezorgers forum?

11
@vzo

toch sla je door wat mij betreft.
ik neem het al daardoor al minder serieus. :roll:

vzo heb je het gevraagde forum nog gevonden ?
je moet betalen tegenwoordig als je erop wil.
voor 2012 was het nog gratis.


ik denk dat de beheerder er een slaatje uit wil slaan. :?

Re: Twee postbezorgers forum?

12
Dat kan zijn Carla. Ik heb o.a. al advertenties in landelijke dagbladen gehad. Elke keer krijg ik een reactie dat mensen wanhopig worden door deze geluiden. Een kind dat niet meer langs de tuin durfde te lopen en dit staat niet op zich zelf. Ook rechtsgeleerde geeft aan dat dit geweld aan doet en onmenselijk is. Maar kennelijk is hij een roepende in de woestijn. De gedachte is: Als je geluidsoverlast hebt dan ga je naar de rechter. En allereerst moet je als buren met elkaar in gesprek en men gaat er vanuit dat de relatie met je buren dan hersteld wordt. Een mooie gedachte dat vaak utopie is. In het AD heeft al een artikel gestaan dat het tot fikse burenruzies doet geven. Snap je dat?! In maart hoop ik te staan in tijdschrift "Hart voor dieren" met een persbericht "HARD voor dieren". Want dieren hebben nog een veel gevoeliger gehoor dan een mens dat heeft. En een gehoorschade is niet meer te herstellen Carla. Gelukkig is het postadres waar ik langs zo'n marteltuig langs ging weggehaald alleen de paal staat er nog. En ja ik sla door inderdaad omdat ik hieraan VRESELIJKE tinnitus aan heb gekregen. En je kan dat geluid niet meer uitzetten. Gelukkig via Duitsland hiervan genezen maar de klachten keren zich terug zodra ik in deze helse herrie terecht kom. Als mensen al zo'n toestel in hun tuin willen hebben staan wil ik een adressenlijst waar deze apparaten staan! Dan weet ik dat ik daar niet meer moet komen.

Re: Twee postbezorgers forum?

14
Carla41 schreef: bovenstaand bericht kan je mischien beter, gemakkelijk verplaatsen naar je topic gehoorstoornis door kattenverjager.
want dit topic gaat toch echt over iets anders.
Nou, jij begon, Carla. :-)
(door te vragen het niet over die piepdoos te hebben)

de scheidsrechter
cron