Re: krantknipsels
3Huh? Er staat toch juist dat ze de codes NIET meer over de post gaan sturen??Carla41 schreef:Mooi!
blijft er nog iets over voor de postbezorgers om te bezorgen.
4@Newman
krijgen de postbezorgers toch de brief te bezorgen waar de mensen in de risicogebieden worden
opgeroepen hun code persoonlijk af te halen bij de gemeentelijke balie ?
levert weer werk op.
want jij/ik gaan die brieven natuurlijk bezorgen.
krijgen de postbezorgers toch de brief te bezorgen waar de mensen in de risicogebieden worden
opgeroepen hun code persoonlijk af te halen bij de gemeentelijke balie ?
levert weer werk op.

want jij/ik gaan die brieven natuurlijk bezorgen.
5Carla41. Het zou inderdaad mooi zijn voor onze Sanddcollega's in Amsterdam en andere risicogebieden als men die brieven via Sandd zoud versturen. En ik hoop ook dat wij de blauwe brieven mogen sturen aan de minima die te veel uitgekeerd kregen van de belastingen zoals in Amsterdam. Bijna jammer dat ik dan in een rustig dorp woon. 

6Er zijn Sanddhelden die blauwe enveloppen half uit de brievenbus laten steken.postbode7 schreef:Carla41. Het zou inderdaad mooi zijn voor onze Sanddcollega's in Amsterdam en andere risicogebieden als men die brieven via Sandd zoud versturen. En ik hoop ook dat wij de blauwe brieven mogen sturen aan de minima die te veel uitgekeerd kregen van de belastingen zoals in Amsterdam. Bijna jammer dat ik dan in een rustig dorp woon.
Aan zo iemand zou je je DigiD post liever niet toevertrouwen.
7Er zijn ook Sandd postbezorgers die bijna de hele route eerst de post van collega-bedrijven dieper in de bus moeten douwen om zelf iets te kunnen afleveren. Om nog maar niet te spreken van dikke pakken met gesealde reclame die wonderlijk genoeg *toch* zeiknat blijkt en die je beter kunt verwijderen in plaats van verder douwen omdat anders je eigen post ook gelijk bedorven is.ike schreef:Er zijn Sanddhelden die blauwe enveloppen half uit de brievenbus laten steken.postbode7 schreef:Carla41. Het zou inderdaad mooi zijn voor onze Sanddcollega's in Amsterdam en andere risicogebieden als men die brieven via Sandd zoud versturen. En ik hoop ook dat wij de blauwe brieven mogen sturen aan de minima die te veel uitgekeerd kregen van de belastingen zoals in Amsterdam. Bijna jammer dat ik dan in een rustig dorp woon.
Aan zo iemand zou je je DigiD post liever niet toevertrouwen.
8@ike
in deze zaak ging het om postnl helden die de activeringscode op grote schaal hadden ontvreemd , toch?
houd je nu eens gewoon bij deze feiten ike.. en accepteer dat in deze zaak het bij Postnl niet in orde is.
jaja, maar sandd bezorgers ..
in deze zaak ging het om postnl helden die de activeringscode op grote schaal hadden ontvreemd , toch?
houd je nu eens gewoon bij deze feiten ike.. en accepteer dat in deze zaak het bij Postnl niet in orde is.
jaja, maar sandd bezorgers ..