Re: Laagfrequent geluid

12
verzendenenontvangen schreef:Dat zal dan wel maar de WAARHEID moet boven tafel komen op een OBJECTIEVE eerlijke manier! Deze wereld is ZIEK kan ik je vertellen.
Kom kom, niet zo brommen! Als je er niet zo op let wordt het vanzelf minder.

Re: Laagfrequent geluid

13
Natuurlijk kun je het geluid negeren en dat zal bij sommigen ook positief uitpakken. Maar het geluid blijft wel continu aanwezig wat extra prikkels zijn voor je hersenen. Je ziet dat dieren/vogels verdwijnen uit gebieden waar veel lawaai is. Zij kunnen gemakkelijk verhuizen. Helaas kan de mens dat niet zo snel. Oorsuizingen zijn het gevolg van deze geluiden dat 24 uur per dag doorgaat. Zo wist een mevrouw te vertellen dat soms de geluiden ook harder worden.

Re: Laagfrequent geluid

14
Bij ons is de hele zomer een zware diepe brom te horen van de airco's van een industrieel gebouw.
Er zijn metingen gedaan waaruit bleek dat het geluidsniveau "net beneden de norm van het toegestane" lag.
Al met al heb je daar niets aan: het geluid is de hele tijd aanwezig maar net niet luid genoeg om de situatie wettelijk aan te pakken.
Toen ik er met buren over praatte, zeiden die dat ze liever de hele zomer die constante brom hoorden, dan het verkeerslawaai uit de omgeving. Zoals met zoveel andere dingen hier, werd er dus weer niets gezamelijk ondernomen.

Re: Laagfrequent geluid

16
bij ons in huis hoor je als je er op gaat letten 24 uur per dag een getik en wel steeds op dezelfde toon ook komt er regelmatig het geluid van een vogel tussendoor na enig speurwerk kwam ik er achter dat het geluid uit het huisje van die vogel kwam denk dat als ik hem niet meer optrek het euvel verholpen zal zijn.

Re: Laagfrequent geluid

19
Haha die Carla een punt hoofd ehm of oren krijgen we ervan he......maar het is ook maar net waar je op let , zo kan een musje ( offuh een miertje..) ook voor denderende verende trillende piep tonen zorgen Whoehaaaaaaa.
cron