Re: Mosquito ii pieptonen in tuin worden besproken in 2e kamer

4
@elisa
de enige die dit kan stoppen is IEF.

@vzo
het heeft Niets meer te maken met Postbezorgen.

Een greep uit de topics van VZO van de laatste 5 maanden..

- Gehoorstoornis door kattenverjager van 140dB?
- Laagfrequent geluid
- Tuin Dierenverjager/Tuinwachter kattenverjager
- Mosquito 'onmenselijk' en vorm van geweld
- Mosquito ii pieptonen in tuin worden besproken in 2e kamer
- Honden verjager?
- Uitspraak mr. Visser over kattenverjager
- Tuin Dierenverjager/Tuinwachter kattenverjager
- Hoge pieptoon in de tuinen wie heeft hiermee ervaring?

maar.. om daarmee vzo tot vijand te verklaren vind ik te zot voor woorden.
het is een forum en ieder mag schrijven wat hij wil.. :D

volgens mij kan je hier uit opmaken dat vzo een ernstig probleem heeft :cry:

Re: Mosquito ii pieptonen in tuin worden besproken in 2e kamer

5
Richt de PTT op: de Partij voor de PiepTonen

En zelfs al zou het wel over post gaan, ik maak toch ook niet voor elke brief die ik tegen kom een nieuw topic aan??? Ik meen me te herinneren dat er al eens eerder over geschreven is........ wie geïnteresseerd is in het onderwerp kan het vast wel vinden. Met deze opdringerige manier van volplempen word je echt niet serieuzer genomen.
Genoeg gezegd hierover, sorry ik ga weer op mijn handen zitten.

Re: Mosquito ii pieptonen in tuin worden besproken in 2e kamer

6
heb anderhalf jaar geleden een aanvaring met V&O op dit forum gehad zover zelf dat hij begon te dreigen dat hij mijn werkgever wilde gaan benaderen en inlichten over mijn reacties ten opzichte van zijn standpunten.
dat vond ik wel wat te vergaan ook al heb ik al jaren geen werkgever meer.
sindsdien heb ik hem als VIJAND aangemerkt op dit forum dus ben mooi van die kul af.
dus een ieder die zich aan deze persoon stoort zet hem in je vijandenlijst.

Re: Mosquito ii pieptonen in tuin worden besproken in 2e kamer

7
@ Carla 41: Het heeft niets te maken met post bezorgen? Juist wel omdat deze mensen in aanraking komen met dit schadelijk uitermate schadelijk geluid. Dit betreft het topic deel "Even pauze". Moeten we jouw postingen ook onder de loep gaan nemen Carla hetgeen wat niet over de post gaat?

@ Jan de Graaf: U ging met weinig respect met mij om hoe u mij bejegende. Kennelijk heeft u andere omgangsvormen dan ik dat heb zoals normen en waarden.

@ de Nieuwe:

Ik maak toch ook niet voor elke brief die ik tegen kom een nieuw topic aan??? Ik meen me te herinneren dat er al eens eerder over geschreven is........ wie geïnteresseerd is in het onderwerp kan het vast wel vinden. Met deze opdringerige manier van volplempen word je echt niet serieuzer genomen.
Genoeg gezegd hierover, sorry ik ga weer op mijn handen zitten.


Punt 1: Maar net wat voor onderwerp dat is. Een brief met chemische middelen? Punt 2: Het betreft het onderwerp dat het nu in de tweede kamer besproken gaat worden. Als jij het bericht niets kan schelen dan verlicht ik u niet om het te lezen. Op de radio hoor ik ook weleens oninteressante dingen voorbij komen. Dan heb ik de keuze de radio knop uit te zetten. Zo ook in dit forum: Een hele kleine oppervlakte staat in het beeldscherm wat jouw kennelijk zeer hoogoplopende emoties op komen spelen? Punt 3: Moet ik serieus genomen worden? Als ik zeg dat asbest schadelijk is dan hoef je mij uiteraard niet serieus te nemen. Het gaat uiteindelijk om de feiten. Ik begreep van Carla dat zij mij ook niet serieus neemt. Dat mag natuurlijk uit monde van KNO arts komt ook dat dit geluid schadelijk is. Dan neemt zij de KNO arts ook niet meer serieus? Als dat de weegschaal is dan klopt er iets niet. Vol plempen? Nogmaals voeg mij toe als vijand en je ziet mijn berichten niet meer, dat heeft Jan ook al reeds gedaan en even goede vrienden.

Re: Mosquito ii pieptonen in tuin worden besproken in 2e kamer

8
@vzo

Ja dat mag je doen vzo (Y)

het gaat hier niet om jouw kno arts , of welke deskundigen je nog meer hebt geraadpleegd,
het gaat om het feit dat ik constateer dat je behoorlijk aan het doorslaan bent in je obsessie voor Geluid.
En hulp ga je niet ontvangen op een postbezorgersforum.. we zijn geen medici.

maar ik zeg ook, als je goed leest:
om daarmee vzo tot vijand te verklaren vind ik te zot voor woorden.
waarom wil je dat nu zo graag.. dat een ieder jou tot "vijand" maakt?
het is een forum en ieder mag schrijven wat hij wil..

mijn verzoek aan jou is:
schrijf 1 topic voor mijn part vol met honderden visies op je problematiek maar beperk je tot dat topic.
Een ieder kan dan bepalen .. lees ik het wel of niet.

steeds een nieuw topic starten over hetzelfde onderwerp.. daarmee sla je discussies op een forum neer.
of is dat mischien je bedoeling?

ik blijf benieuwd naar hoe Ief hier in staat.. of is dat moeilijk te scheiden ief en vzo?

Re: Mosquito ii pieptonen in tuin worden besproken in 2e kamer

9
Ik kan wel een hele hoop onder één topic schrijven. Ik zie in dit forum vele topics staan, ze gaan allemaal over post bezorgen. Dus één topic! Dit betreft totaal ander onderwerp namelijk het komt in de tweede kamer. En dat gebeurd niet zo snel zoiets volgens mij. Als ik het onder dezelfde topic doe dan komt het onderwerp weer naar boven drijven. Je komt belerend op mij over wat ik wel of niet moet doen. Ik heb hier juist bewust voor gekozen omdat het extra opvalt. Trouwens ik heb zelf ook medische boeken gelezen over dit fenomeen. Ik verdiep mij in allerlei onderwerpen.

Kennelijk vinden jullie het heel erg belangrijk hoe het forum georganiseerd dient te worden in plaats van dit item. Je maakt je druk om 1 of 2 topics dat dezelfde raakvlakken hebben. Dus Carla alle onderwerpen dat over post gaat proppen in één topic! Dus nogmaals als je berichten van mij uitermate irriteert en dat het je bloed onder de nagels vandaan haalt voeg je mij toe als vijand en je ziet mijn berichten niet meer en het probleem is opgelost. En dat woord vijand had beter een andere naam kunnen hebben vind ik. In een krant zie je over één onderwerpen ook niet allemaal onder één kopje staan, doch verspreid over de krant.

Re: Mosquito ii pieptonen in tuin worden besproken in 2e kamer

10
verzendenenontvangen schreef:Overigens je kunt mijn username toevoegen aan: "Toevoegen als vijand" en je ziet mijn berichten niet meer.
Dan ben ik wel even bezig, als ik dat op alle fora moet doen... maar ik vind het meestal wel vermakelijk, dat doordrammen van jou. Dan heb ik het niet over de inhoud, maar de manier waarop.

Maar maak je geen zorgen, ik ga wel op een goudvissenforum over de post praten.
cron