Re: Heb jij ook gestemd?

12
RedSquirrel schreef:
verzendenenontvangen schreef:Hebben jullie gisteren ook gestemd? En zo ja, waarop?
Jawel! Partij voor de Dieren.

Wat ik jammer vind is dat er een speciale politieke partij nodig is voor de dieren. Als ik denk aan een christelijke partij zouden zij juist ook oog moeten hebben voor de dieren? Dat lijkt mij dat dit in het bijbel boek vermeld word. Of GroenLinks?

Ik zou zeggen dat er ook een politieke partij moet komen voor de planten. Splinter partijen....

Re: Heb jij ook gestemd?

13
verzendenenontvangen schreef:
RedSquirrel schreef:
verzendenenontvangen schreef:Hebben jullie gisteren ook gestemd? En zo ja, waarop?
Jawel! Partij voor de Dieren.

Wat ik jammer vind is dat er een speciale politieke partij nodig is voor de dieren. Als ik denk aan een christelijke partij zouden zij juist ook oog moeten hebben voor de dieren? Dat lijkt mij dat dit in het bijbel boek vermeld word. Of GroenLinks?

Ik zou zeggen dat er ook een politieke partij moet komen voor de planten. Splinter partijen....
We hebben in Amsterdam 27 partijen. De ouderenpartijen bestrijden elkaar zelfs in plaats van samen te werken.
De Christelijke partijen vertegenwoordigen vanouds veel agrariërs en die zetten zich dus niet in tegen dierenleed. Integendeel: megastallen krijgen volledige steun van de Chr. partijen.
GroenLinks zet zich vooral in voor het verdedigen van flinke bomenkap in diverse stadsdelen en ook een domme weg dwars door het Rembrandtpark t.b.v. yuppie-nieuwbouw kon niet rekenen op enige tegenstand van de partij. Dat waren voor mij goede redenen om over te stappen.
cron