Pagina 1 van 1
Drie jaar na dato nog steeds post van overleden persoon
Geplaatst: 02 okt 2014, 19:44
door verzendenenontvangen
In de nieuweste consumentengids (oktober 2014) staat dat een mevrouw van uitvaartverzorging Barbara drie jaarlang nieuwsbrieven kreeg van haar overleden man. Schriftelijke + telefonische verzoeken hadden geen zin. Want ze bleven doorgaan met de nieuwsbrieven van de overleden persoon. Wanneer Stekeligheden er tussenkomt... Dan is er eindelijk een oplossing na al die jaren. De nieuwsbrieven waren bedoeld voor haar kinderen maar de naam stond niet goed vermeld was de reden van uitvaartverzorging Barbara.
Re: Drie jaar na dato nog steeds post van overleden persoon
Geplaatst: 02 okt 2014, 19:49
door Carla41
@vzo
bedoel je niet; Nieuwsbrieven AAN haar overleden man vzo?
want het lijkt me heel stug dat haar overleden man nog nieuwsbrieven uit het hiernamaals stuurde..

Re: Drie jaar na dato nog steeds post van overleden persoon
Geplaatst: 02 okt 2014, 19:56
door verzendenenontvangen
Heel scherp Carla41. Alhoewel er mensen zijn die beweren dat ze kunnen communiceren met mensen die niet meer in leven zijn wat natuurlijk onzin is. Maar inderdaad je hebt gelijk dat bedoelde ik inderdaad.
Re: Drie jaar na dato nog steeds post van overleden persoon
Geplaatst: 02 okt 2014, 22:52
door RedSquirrel
Zijn jullie allemaal abonnee hier, of is het inderdaad zo dat de bezorger
eerst alle stekeligheden leest voordat de gids wordt afgeleverd?
Re: Drie jaar na dato nog steeds post van overleden persoon
Geplaatst: 03 okt 2014, 07:23
door opdedeurmat.nl
RedSquirrel schreef:Zijn jullie allemaal abonnee hier, of is het inderdaad zo dat de bezorger
eerst alle stekeligheden leest voordat de gids wordt afgeleverd?
Zouden meer bladen moeten doen: niet zo'n milieu-onvriendelijk plastic erom

Re: Drie jaar na dato nog steeds post van overleden persoon
Geplaatst: 03 okt 2014, 08:29
door RedSquirrel
opdedeurmat.nl schreef:RedSquirrel schreef:Zijn jullie allemaal abonnee hier, of is het inderdaad zo dat de bezorger
eerst alle stekeligheden leest voordat de gids wordt afgeleverd?
Zouden meer bladen moeten doen: niet zo'n milieu-onvriendelijk plastic erom

Ik kreeg jarenlang de consumentengids met een verfrommeld, verscheurd of besmeurd cover.
Desgevraagd zei de Consumentenbond dat een andere verpakking "niet mogelijk was".
Totdat... ze een keer een meelifter hadden. De Consumentenbond wou iets aanbevelen
en dat zat met de gids in een plastic omslag. Toen kon het wel.
Ik ben het er helemaal mee eens dat er te vaak taai plastic omheen zit,
maar ik weet uit de grafische industrie dat er goede, druipwaterdichte papieren
enveloppen bestaan - en ik krijg mijn post wel graag onbeschadigd.
Re: Drie jaar na dato nog steeds post van overleden persoon
Geplaatst: 03 okt 2014, 08:56
door verzendenenontvangen
Ben zelf er al jarenlang lid van. Zie helaas vaak ook onderwerpen voorbij komen die weer op hetzelfde neerkomen.