Re: Feedback postbezorger te kleine brievenbus!

11
ik zie twee dingen: brievenbussen die te klein zijn. En pakjes die als buspakje zijn aangemerkt, die zelfs niet door de standaard brievenbus kunnen.
In beide gevallen neem ik het pakje mee, doe er een sticker met code op. in de tas om vervolgens naar pakketservice te gaan.
probleem opgelost. Het pakje wordt aangeboden door pakketservice, die het pakket twee keer aanbiedt.

Re: Feedback postbezorger te kleine brievenbus!

12
postbode7 schreef: Als ik een pakketje heb voor een adres met buren die heel flink eindje verderop wonen, dan vul ik een niet thuiskaartje in met de vermelding dat het pakket bij mij in depot ligt. De bewoner/bewoonster kan mij dan bellen als hij/zij wel thuis is. Dan spreken we af wanneer ik het zal brengen en rijd ik er met de auto nog maar eens naar toe. Is het dichtbij dan ga ik wel met de fiets hoor.
Nette service (Y) . Bij bekenden of in mijn vaste wijk zou ik ook zoiets wel doen. Ook al mag het niet van de werkgever. Maar het komt vaker voor dat ik een kennisgeving geef
Geertjan schreef:ik zie twee dingen: brievenbussen die te klein zijn. En pakjes die als buspakje zijn aangemerkt, die zelfs niet door de standaard brievenbus kunnen.
In beide gevallen neem ik het pakje mee, doe er een sticker met code op. in de tas om vervolgens naar pakketservice te gaan.
probleem opgelost. Het pakje wordt aangeboden door pakketservice, die het pakket twee keer aanbiedt.
Nou een buitenbrievenbus met 'voorlader' worden nogsteeds verkocht als goedgekeurde buitenbrievenbussen. Inderdaad, voor briefpost.
Sinds er buspakketjes ala bol.com zijn, zijn deze buitenbrievenbussen totaal gedatteerd, maarja, de minimale afmetingen hè :x
Geef mij, naast andere ruime en goede voor buspakketten geschikte, die groene bovenlader buitenbrievenbussen maar ipv die bijvoorbeeld tierelantijntjesbuitenbrievenbus waar net nog een verjaardagskaart in gaat.
Zoiets dus:
Afbeelding
cron