Re: Tip voor vuurwerk: de brievenbusklem

2
Ja, ziet er solide uit.
Ik heb zelf een klem gemaakt van 2 latjes (1 voor de buitenkant, 1 voor de binnenkant) met 2 bouten erdoorheen waar vleugelmoeren op zitten.
Daarna wees iemand mij erop dat mijn type brievenbus ook eenvoudig geborgd kan worden door aan de binnenkant links en rechts een halve knijper boven de klep te stoppen. :roll:

Re: Tip voor vuurwerk: de brievenbusklem

3
Ik kwam vandaag twee brievenbussen tegen, waar ze klittenband tegen de opening aan hadden geplakt. Buren van elkaar. Is tegen het klepperen neem ik aan, maar als je er niet op bedacht bent, haal je je hand open als je de post erdoorheen duwt. Gelukkig had ik van die halve vingerhandschoenen aan en bleef de klittenband alleen maar aan mijn handschoen haken.

Re: Tip voor vuurwerk: de brievenbusklem

6
Nee maar mijn handschoenen wel! Haha. Nee, de harde, borstelige kant stond naar boven en beneden, dus die raak je als je post door de bus duwt. De zachte kant was aan de boven en benedenkant van de gleuf vastgelijmd. Zal dinsdag eens een foto maken en hiet plaatsen. Dan kunnen jullie zien wat ik precies bedoel.

Het zag er heel provisorisch uit. Allemaal kleine stukjes naast elkaar.

Re: Tip voor vuurwerk: de brievenbusklem

10
Allemaal leuk en wel maar die dingen moet je dan pas op 31 december aanbrengen en na 18.00 uur want dan zijn onze concullega's wel klaar met hun post. Overigens valt 31 dec. op een woensdag en dan moeten ook de weekkrantjes bezorgd worden. Die willen die dingen ook wel door de brievenbus krijgen. Het is maar even ter overdenking.
cron