Re: Wat verwacht jij van dit forum?

11
Ik heb hem een een paar maanden geleden een sms gestuurd met de vraag of hij als beheerder nog eens op het forum wil komen en een paar mensen tot bepaalde delen wil toelaten. Ook n.a.v. deze wois. Totaal geen reactie. Ook niet op emails naar zijn nog werkende emailadressen.

Ik denk dat hij totaal geen interesse meer heeft. Niet zo netjes om dan niets meer te laten horen. Ik denk dat een berichtje van "Sorry, maar ik stop ermee" wel zo netjes en respectvol was geweest.

Op een gegeven moment houdt het op.

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

15
ik heb op zijn facebook account gevraagd of hij geen interesse meer heeft op het door hem beheerde bezorgers forum of alleen maar asociaal gedrag vertoont.

hopelijk reageert hij hier op maar denk dat ik weinig kans maak

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

17
verzendenenontvangen schreef:Er zou een breder platforum kunnen komen, als de postaanbieder zelf een website vermelden in hun uitgave's zoals de bode en mz journaal?
Ze zijn waarschijnlijk bang om alle klachten over hun werkgeverschap te bundelen op één plaats. :lol:

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

19
Ik heb geprobeerd dat nummer te bellen........( "mocht U dit lezen beheerder , bij deze"......)

(" uw nummer was op dat moment niet bereikbaar ") zal het later nog eens proberen
Postbezorger Sandd

Re: Wat verwacht jij van dit forum?

20
volgende brief aan de beheerder geschreven via zijn privésite


Beste beheerder ,

Een vraag over het postbezorgers forum :

postbezorgers.org heeft geen actieve beheerder meer ; dwz berichten aan de beheerder worden al een tijdje niet beantwoord. Er schijnen nogal wat mensen te zijn die zich hieraan ergeren.Sommigen denken dat beheerder er zelfs niet meer is.......

Er zijn postbezorgers welke toegelaten willen worden tot de specifieke forum gedeelten van bv Sandd en Postnl , maar door het uitblijven van reacties en sturing door de beheerder , niet verder komen.

Op de site intro homepage staat :

door ief op 27 dec 2009, 22:35
We zijn net online, dus elke bijdrage aan het forum wordt zeer gewaardeerd.

Hieruit blijkt ook dat de site niet onderhouden wordt.

Het kan natuurlijk zijn dat U geen tijd meer heeft voor deze site of dat er ondertussen een andere (onbekende?)passieve beheerder is...

Het lijkt mij wél zo netjes middels forum-reactie eea uiteen te zetten, en wat de verdere bedoeling is tav het onderhoud van postbezorgers.org cq toekomst-perspectief , zodat iedereen weet waar ie aan toe is.


Graag uw reactie wat de verdere bedoeling is.

mvrgr

" fredselekt "
forum postbezorgers.org
Postbezorger Sandd
cron