Re: Eén op de drie Nederlanders heeft last van hun buren

5
Hebben jullie die uitzending überhaupt bekeken?! Ik denk dat je een stuk minder luchtig zou reageren als er een stel tokkies naast je komt wonen, zoals de klagers in de uitzending overkwam.

Mijn vorige buurman had de gewoonte om na thuiskomst van zijn werk een half uur muziek te draaien. Hij deed dat op flink volume, maar ik wist wanneer het begon en weer zou ophouden. Geen probleem. Tot zijn nieuwe vriendin bij hem introk. Zij was de hele dag thuis (net als ik, want ik werkte toen vanuit huis) en draaide vrijwel non-stop harde muziek. Na een paar dagen heb ik hen daar op aangesproken en de overlast was vrijwel verdwenen.

Voor hetzelfde geld waren ze gewoon doorgegaan met herrie maken en dat zou zeker effect hebben gehad op de onderlinge relatie. En op mijn werk, want de hele dag lawaai is niet bepaald bevorderlijk voor de concentratie.

Re: Eén op de drie Nederlanders heeft last van hun buren

7
@survivor

dit is een forum over en voor postbezorgers. dat is wat deze topic opener echt blijft vergeten.

"Deze topic opener maakt er een hobby van om ergens last van te hebben."
Ongetwijfeld heeft hij ook weer last van dit antwoord.
mijn advies.. zodra je voelt dat het kookpunt weer nadert , deze topiczeurkous even in de wacht zetten of te wel
uitschakelen.

je hebt het prima opgelost survivor met je buren. :D

Re: Eén op de drie Nederlanders heeft last van hun buren

8
jandegraaf schreef:ik hoor mijn buren nooit klagen speel tot midden in de nacht op mijn trompet
Ik speel weleens mét mijn trompet, maar daar hebben de buren geen last van :mrgreen:

Als je tot midden in de nacht óp je trompet speelt zonder klachten van jouw buren, dan zou het kunnen dat:

-Je dove buren hebt
-Jouw buren je beschouwen als een tokkie en dus niet durven te klagen
-Je in een hutje op de hei woont
-Je zo onwaarschijnlijk mooi speelt dat de buren, met een oor tegen de muur, ademloos staan te luisteren naar al dat fraais

Re: Eén op de drie Nederlanders heeft last van hun buren

9
Carla41 schreef:@survivor

dit is een forum over en voor postbezorgers. dat is wat deze topic opener echt blijft vergeten.

"Deze topic opener maakt er een hobby van om ergens last van te hebben."
Ongetwijfeld heeft hij ook weer last van dit antwoord.
mijn advies.. zodra je voelt dat het kookpunt weer nadert , deze topiczeurkous even in de wacht zetten of te wel
uitschakelen.

je hebt het prima opgelost survivor met je buren. :D
Ik las al een tijdje mee voordat ik lid werd van dit forum, dus ik weet dat V&O af en toe wat kan doordrammen... Soms komt hij/zij echter ook met boeiende vragen of onderwerpen. Als je helemaal bovenaan kijkt is de subtitel: 'over alles wat niet met post te maken heeft'. Wat mij betreft kan 'even pauze' dan ook omgedoopt worden in 'off-topic'.
cron