Re: Op welke politieke partij stem jij?

21
Carla41 schreef:vooral dat laatste newman

je bedoelt : verplicht een telefoonabonnement afsluiten op jouw naam en daarvoor ontvang je (evt) een smartphone
en 8 euro vergoeding per maand. zal wel een topmerk zijn . Nou daar kom je echt ruimschoots mee uit :lol:

maar ja , als je je eigen smartphone gaat gebruiken ben je nooit meer vrij. deze van postnl kan je nog is uitzetten.
Zodra de eerste kinderziekten eruit zijn zal sandd wel volgen :?
Dat "jippie" was dan ook sarcastisch bedoeld. ;)

Re: Op welke politieke partij stem jij?

23
slagvaardige schreef:De meeste mensen hebben al een abbo of een prepaid. Die zitten niet op zo'n verplicht abonnement te wachten.

Volgens mij mag dit ook niet verplicht gesteld worden.
Zolang PostNL niet zelf toestellen verstrekt in bruikleen vraag ik het me ook af. Aan de andere kant, ze mogen je (kennelijk) wel verplichten je eigen fiets te gebruiken voor het werk.

Re: Op welke politieke partij stem jij?

24
Newman schreef:
slagvaardige schreef:De meeste mensen hebben al een abbo of een prepaid. Die zitten niet op zo'n verplicht abonnement te wachten.

Zolang PostNL niet zelf toestellen verstrekt in bruikleen vraag ik het me ook af. Aan de andere kant, ze mogen je (kennelijk) wel verplichten je eigen fiets te gebruiken voor het werk.
Maar een stevige eigen fiets werd al genoemd in de vacaturetekst, dan kan iemand er nog voor kiezen om niet te solliciteren. Ik denk ook niet dat ze het als harde eis kunnen stellen en dat ze wel een oplossing verzinnen voor degenen die echt niet willen of kunnen, zoals nu ook voor de mensen die geen internet hebben.

Een abonnement op mijn naam/rekening, dat doe ik voor mezelf ook niet, dus helemaal niet voor een appje waarvan ik de meerwaarde niet zie. Tot nu toe kan alles (behalve gevolgd worden) net zo goed thuis.

Maar we zitten weer in het verkeerde onderwerp, tenzij we Partij van de App kunnen stemmen :-)
cron