Re: Winterweer!

21
:shock: begon vandaag om 08;00, me vader zij dat het -15 was brrrrrrrr! staat je dan in een slobberbroek, kapotte schoenen, handschoenen zonder toppen en met 3 truien + jas aan. :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Winterweer!

24
har099bezorger schreef::shock: begon vandaag om 08;00, me vader zij dat het -15 was brrrrrrrr! staat je dan in een slobberbroek, kapotte schoenen, handschoenen zonder toppen en met 3 truien + jas aan. :lol:
Dan doe je tóch iets niet helemaal goed. 8-)

Re: Winterweer!

26
tobo er is een wezenlijk verschil tussen ons en de concurrent. omdat ons postvolume zo veel groter is lopen wij in compacte wijken waardoor we op onze looptochten warm worden. de concurrent heeft per 10 huizen beduidend minder stukken. die moeten het hebben van de fietsstukken om warm te blijven.
sandd op dinsdag heeft per loop ongeveer de helft van wat wij op een slappe woensdag hebben. doordat ze meer wijkjes (lopen) hebben is er dan 'meer' werk.
loop je bovendien ook nog eens in een polder (hardinxveld giessendam denk ik) dan is lopen helemaal van de baan en er staat altijd veel wind.
neemt niet weg dat je aankleden als een sneeuwman met kapotte schoenen totaal verkeerd is. iedereen weet dat je dan ook een winterpeen in je neus moet stoppen!
zie de brrrrr topic voor kleding adviezen. gisteren bij -12 totaal geen kou gehad.

Re: Winterweer!

29
jan272 schreef:tobo er is een wezenlijk verschil tussen ons en de concurrent. omdat ons postvolume zo veel groter is lopen wij in compacte wijken waardoor we op onze looptochten warm worden. de concurrent heeft per 10 huizen beduidend minder stukken. die moeten het hebben van de fietsstukken om warm te blijven.
sandd op dinsdag heeft per loop ongeveer de helft van wat wij op een slappe woensdag hebben. doordat ze meer wijkjes (lopen) hebben is er dan 'meer' werk.
loop je bovendien ook nog eens in een polder (hardinxveld giessendam denk ik) dan is lopen helemaal van de baan en er staat altijd veel wind.
neemt niet weg dat je aankleden als een sneeuwman met kapotte schoenen totaal verkeerd is. iedereen weet dat je dan ook een winterpeen in je neus moet stoppen!
zie de brrrrr topic voor kleding adviezen. gisteren bij -12 totaal geen kou gehad.
Dat kan ik beamen. Ondanks het gure weer van de afgelopen dagen heb ik het nauwelijks koud gehad, en dat terwijl ik maar weinig spek op m'n botten heb. Alleen op de maandagen heb ik het koud, maar dat komt omdat je dan maar weinig post hebt voor een groot gebied. Vooral m'n handen worden koud, en dat ondanks mijn dikke Gore-Tex skihandschoenen.
cron