Re: Reclame.... (1)

3
Ik zal het uitleggen: in de jaarplanner staat dat er dagelijks treinen uit kunnen vallen omdat we niet in een subtropisach klimaat wonen.
Hoe hebben er ooit zeilschepen van Den Helder naar Nagasaki (en terug) kunnen varen als een high tech treinenbedrijf met een dergelijk bewijs van geestelijk onvermogen voor de dag durft te komen.

Re: Reclame.... (1)

4
jan272 schreef:Ik zal het uitleggen: in de jaarplanner staat dat er dagelijks treinen uit kunnen vallen omdat we niet in een subtropisach klimaat wonen.
Hoe hebben er ooit zeilschepen van Den Helder naar Nagasaki (en terug) kunnen varen als een high tech treinenbedrijf met een dergelijk bewijs van geestelijk onvermogen voor de dag durft te komen.
Het is uiteraard een grapje, en geen echt NS document ;)

Re: Reclame.... (1)

8
Newman schreef:Het is uiteraard een grapje, en geen echt NS document ;)
Uiteraard! Maar het zou bijna de waarheid kunnen zijn. 8-)

@Jan
Als u uw hoofd naar uwen linkschouder buigt dat leest u rechtsonder aan de zijkant op het kaartje een tekstregel. :mrgreen:

Maar ik ben het eens met uw betoog! (Y)

Re: Reclame.... (1)

9
Ik sta nergens meer van versteld bij onze openbare vervoerder.
Als de boel bij onze baas maar niet hetzelfde gaat worden: het autobedrijf lijkt de ProRail van de postwereld te worden. Ik zie het nog gebeuren dat straks DHL cargo onze postzakken gaat vervoeren.

Re: Reclame.... (1)

10
jan272 schreef:Ik zie het nog gebeuren dat straks DHL cargo onze postzakken gaat vervoeren.
Daar zat ik laatst aan te denken in het andere topic.
Dacht bij mezelf nog om deze vraag niet te gaan stellen, blijkbaar ben ik dus niet de enige met "achterdocht" gevoelens.
cron