Re: Oei

11
Ik zie geen andere, nieuwe nicknames staan. Dus ik denk niet dat hij een nieuwe naam heeft aangenomen. :?:

Eta: iemand heeft mij op wisuser02 gewezen. Ja dat moet hem zijn. Jammer als hij weggaat..

Re: Oei

12
slagvaardige schreef:Ik zie geen andere, nieuwe nicknames staan. Dus ik denk niet dat hij een nieuwe naam heeft aangenomen. :?:

Eta: iemand heeft mij op wisuser02 gewezen. Ja dat moet hem zijn. Jammer als hij weggaat..
Volgens mij is hij al pleite. wisuser twee staat nl niet in de leden lijst.

Re: Oei

13
Dus toch!!! Ik had al heel lang een vermoeden. Kunnen wij nu gewoon met elkaar gaan kletsen, want ik reageerde op een gegeven moment maar niet meer, aangezien zijn felheid over Sandd. Ik heb niets tegen Sandd-medewerkers en dat weet Anneke ook wel, maar het moet wel leuk blijven.

Re: Oei

14
Ik kan er geen seconde wakker van liggen. Opgeruimd staat netjes denken we dan maar. 8-)

Re: Oei

16
Denk je slagvaardige ?
Als je aan de bak gaat bij een ander bedrijf ga je niet de CAO van de concurrent uitdiepen, lijkt me dat je dan achter je eigen CAO aan gaat.
Vergelijken kan, maar niet een balletje opgooien om de CAO van de concurrent ter discussie te stellen.

Re: Oei

17
Ik zat eigenlijk een beetje a la brabander te kwallen en flapte er toen uit dat PB21 misschien wel S&D baas was... Ik had eigenlijk weer een heel verhaal terug verwacht, maar nee, hij peert hem in 1 keer.
Zou hij dan ECHT iets te vertellen hebben in die club en dat ie hier zat om informatie los te peuteren van en over zijn eigen mensen? Let daar dus op met bedrijfsgevoelige informatie.

Ik lees nu dat sommige collegas zich geremd voelden door PB21. Dan moet ik toch even een woordje contra doen. Dit forum is een vorm van electronic media. En daarin zit alles, behalve emotie. Ook al gebruik je 1000 emoticons, de woorden zijn dor en kaal. De emotie binnen een zin voeg je zelf toe, vaak onbewust.
Regelmatig zegt men over mijn teksten "Ja maar tussen de regels door lees ik...". Nou als ik een boodschap wil geven dan staat dat ook IN de regels hoor. Maar: tussen de regels staan je eigen vooroordelen. Daar lees je wat je wilde (of bang was te) lezen en daarom leest iedereen daar ook iets anders.
Dit geldt ook (of liever: juist) voor mij. Dus: laat je niet afschrikken door woorden in een chat. De zender bedoelde meestal al iets heel anders als wat wij ontvangers eruit lezen....

Ik had dominee moeten worden. Voor priester ben ik niet geschikt want ik val op rijpe vrouwen...
Laatst gewijzigd door jan272 op 17 feb 2012, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Oei

19
Klopt Jan
Voeg daar aan toe dat als je iets wilt weten dan ga je Googelen
Zit je daarna met meer vragen dan antwoorden.

Re: Oei

20
jan272 schreef:Tobo,

We zijn te ver gegaan. Sinds we PB21 ontmaskerd hebben als de baas van Sandd durft hier niemand meer te reaguren.
Hoezo ontmaskerd?.. Waar is dan het bewijs?

Ik vond hem altijd wel een fanatieke aanhanger van Sandd. Ik werk ook bij Sandd, maar ik heb toch ook wel vaak kritiek op hun werkwijze. Dat had hij nooit. (Ik spreek nu in de verleden tijd, want z'n account is plotseling verdwenen.)
cron