Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op

1
Zag dat er post bezorgd wordt met een groot logo van PostNL. Ik vermoed dat het bedrijf normaliter post verstuurd via PostNL maar bulk post via de concurrent verstuurd en dan staat op hun eigen bedrijfsenveloppe het logo van PostNL. Vind dat niet zo slim, immers als er klachten zijn dan gaat het waarschijnlijk naar PostNL toe. Zijn hier ook afspraken over? Ik hoop nu niet dat deze topic al bestaat, heb net even gezocht op logo enzo. Vind dat het netter is dat het logo van de betreffende post organisatie er op gezet wordt. Bij de klantenservice bij PostNL weten ze overigens niet echt wie wat bezorgd als ze je daarna vraagt. Proef op de som leert dat ze zelfs klacht in behandeling nemen over de Donald Duck die niet bezorgd was. :D Houdt je van de straat toch?

Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op

3
Ik had afgelopen vrijdag er ook post bij dat normaliter door Postnl verstuurd wordt. Alleen daar was een sticker van Sandd over het Postnl logo heen geplakt. Je zag het Postnl en Port betaald logo nog wel door de sticker heen. Ik kreeg overigens ook post van Sanoma voor mijzelf via Sandd aangeleverd. Post dat ik elke keer via Postnl kreeg. Alleen nu even een keer via Sandd. Geen idee of het eenmalig is of dat het zo blijft. Ik neem aan dat het maar voor een keer was. Maar dat zien we vanzelf wel. Mij maakt het niet uit wie het levert. Als het maar bezorgd wordt.

Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op

5
verzendenenontvangen schreef: Bij de klantenservice bij PostNL weten ze overigens niet echt wie wat bezorgd als ze je daarna vraagt. Proef op de som leert dat ze zelfs klacht in behandeling nemen over de Donald Duck die niet bezorgd was. :D Houdt je van de straat toch?
Ehhhh, ik bezorg gewoon elke week de Donald Duck hoor en ik werk bij Postnl. Kan wel zijn dat de DD extra via Sandd gaat maar de gewone DD gaat gewoon via Postnl, in mijn wijk toch. Lijkt me dan ook logisch dat ze een niet bezorgd klacht in behandeling nemen.

Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op

7
De Donald Duck Extra en de Tina komen altijd op vrijdag. Die kreeg ik van een Sandd medewerkster in de handen gedrukt. De gewone Donald Duck krijg ik altijd op donderdag. Dus inderdaad daarom via Postnl, want Sandd bezorgt niet op donderdag.
Het kan een pilot zijn of eenmalig van Sanoma. Zou de DD op vrijdag bezorgd worden, dan was die misschien ook wel aan Sandd uitbesteed. Kan trouwens altijd nog, want er wordt wel meer met bezorgdagen van bladen geschoven. Tot een jaar terug kreeg ik de gewone Donald Duck altijd op vrijdag. Sinds een tijdje op donderdag.
cron