LEEUWARDEN - Ruim 100 werknemers van callcenter Cendris in Leeuwarden moeten loon inleveren om te kunnen blijven werken voor eigenaar PostNL.
Het postbedrijf wil tegelijkertijd de klantenservice-activiteiten van Cendris verkopen.
PostNL is voor de Friese vestiging tevens eens van de belangrijkste opdrachtgevers. Het contract verloopt op 1 januari. Om kans te maken op verlenging wil de directie de loonkosten van circa 100 werknemers terugbrengen door hen over te zetten op een andere cao.
- Algemeen
- - Post bezorgen
- - Ervaringen
- - Tips & Tricks
- - Het weer
- - Even pauze
- - Verhuizingen
- - Voorstellen
- - - Bezorgersverhalen
- Sandd
- - Ervaringen
- - Vergoedingen
- - Opmerkingen & Klachten
- - Sandd Postbezorgers
- PostNL
- - Ervaringen
- - Vergoedingen
- - Opmerkingen & Klachten
- - PostNL Postbezorgers
- Overige Postbedrijven
- - Overige Postbedrijven
- - Netwerk VSP
- - - Ervaringen
- - - Vergoedingen
- - - Opmerkingen & Klachten
- - - VSP Postbezorgers
- - DHL Global Mail
- - - Ervaringen
- - - Vergoedingen
- - - Opmerkingen & Klachten
- - - DHL Postbezorgers
- - Materiële- of letselschade