Lege of lekke band!

1
Vandaag dikke pech. Lekke band en mijn 2 reserve fietsen moesten ook nog geplakt worden. Zowel voor- als achter band waren lek! Misschien heb je als postbezorger/post verspreider/postbode wel meer kans op een lege of lekke band? Deed over mijn wijk meer dan 3 uur, alles lopend. Was wel even lekker lange wandel tocht!

Re: Lege of lekke band!

4
Hier ook even afkloppen, nog geen lekke band gehad. De kans is natuurlijk volop aanwezig, met al dat gewicht achterop. Misschien handig om tenminste 1 reservefiets in orde te hebben, als je er toch 2 hebt staan? Ik heb vrij dikke banden en hoop dat dat scheelt. Als ik mijn ronde moet lopen, ben ik een halve dag onderweg. Ik heb nog wel een andere fiets staan, maar daar mag max. 25 kilo op de bagagedrager. Afijn, beter dan niks.

Re: Lege of lekke band!

6
Jahoor, hier wel! Haha een dikke, vette klapband. Tijdens het bezorgen hoorde ik een knal. Ik was net begonnen, dus dat was geweldig! Gelukkig is het winkelcentrum in de buurt en die heeft een fietsenmaker in zijn midden. Ik ernaar toe en heb gevraagd of ik een leenfiets mocht meenemen. Dat mocht, dus ik heb de tassen overgehevelt en de post verder met de leenfiets rondgebracht. De volgende dag mocht ik mijn eigen fiets weer meenemen. Gemaakt en wel. Oja voor ik het vergeet, de dag voor ik voor het eerst voor Sandd begon had i een lekke band. :mrgreen: