Re: prima bezorgweer

62
idd ja. wordt te warm. Ik had gelukkig drinken meegenomen (mams was zo lief geweest om pakjes drinken te halen ;)) Gelukkig heb ik genoeg adresjes waar ik eventueel een plasje kan plegen of wat drinken halen. Wat kan familie soms handig zijn
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

Re: prima bezorgweer

64
Ik ben blij dat wij als Sanddbezorgers al meteen om 8.00 uur kunnen starten met bezorgen. Ik was vanochtend al rond 10.15 uur klaar :D
Zo kun je lekker voor de warmte echt doorbreekt al een heleboel bezorgd hebben, of zoals ook vandaag, al klaar zijn. :)

Re: prima bezorgweer

66
anne schreef:Ik ben blij dat wij als Sanddbezorgers al meteen om 8.00 uur kunnen starten met bezorgen. Ik was vanochtend al rond 10.15 uur klaar :D
Zo kun je lekker voor de warmte echt doorbreekt al een heleboel bezorgd hebben, of zoals ook vandaag, al klaar zijn. :)
Nou, daar zeg je wat! Zie net dat het as. vrijdag 33 graden wordt! Pffffffff... peentjes zweten, haha!
Gelukkig qua aantallen niet zoveel die dag (ca. 400 stuks), maar in totaal wel 115 kilo! Zweet ik me
dus alsnog een ongeluk, vrees ik... Maar meteen om 08:00 uur beginnen en voor het heetst van de
dag weer thuis zijn ja! Zou met zulk heet weer best om 06:00 uur willen lopen; heerlijk; lekker rustig!

Re: prima bezorgweer

67
Wat let je om om 6 uur te beginnen?
Kijk ik zet er geen wekker voor, maar als ik vroeg wakker ben en ik weet dat het warm wordt, begin ik vroeg: vaak zo rond 7 uur a half 8. Dan zit ik er zo'n beetje tussen in: van DHL mag je om 7 uur beginnen en van Sandd om 8 uur. Maar ik denk dat niemand er wakker van ligt als je al om 6 uur begint. Als je rustig aan doet, heeft niemand er last van. Ik hoor hier de eerste krantenbezorger op de brommer al rond kwart over 5!

Re: prima bezorgweer

68
Gelukkig wordt het een rustige week bij Sandd en op vrijdag inderdaad veel kilo's. Vermoedelijk weer de dikke Neckermann-gidsen van meer dan 1 kg per stuk. Ach die zijn ook zo weer bezorgd. Vroeger toen ze nog bij Selekt Mail zaten, kreeg je €0,15 per stuk en nu bij Sandd minder dan de helft en da's wel balen. Ik weet wel dat ik deze week heeeeeeeel vroeg begin, want om een uur of 10 is het al 30 graden en mij te warm om te bezorgen. Best wel sneu voor de TNT-bezorgers, die krijgen hier de post tegenwoordig pas na 11 uur aangeleverd.

Re: prima bezorgweer

70
Inderdaad... Ik had al over dat hete weer van vrijdag zitten denken... Heb straks een balletje opgegooid richting depot; of we echt niet eerder dan 8 uur mogen beginnen, of anders misschien de boel uitsmeren over vrijdag en zaterdag o.i.d.
Qua aantallen niet zoveel, maar wel veel kilo's om te versjouwen op zo'n dag...
Het zweet breekt me nu al uit!
cron