Re: prima bezorgweer

81
Ik ben ook van plan om extra vroeg te beginnen. Morgen heb ik een drukke dag. Moet op mijn neefje passen en s'middags nog even lesgeven. De post is er nog niet. Verwacht het binnen het anderhalve uur!! Vanavond heb ik geen tijd om te sorteren. Want dan zweef ik ergens boven Nederland in een luchtballon!!!!!!!!!!!
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

Re: prima bezorgweer

82
Toe maar, kom ons maar even allemaal lekkermaken.... :twisted: :D
En wij hier op de "begane grond" maar een eind wegzweten, haha!
zit nu ook braaf op de rest van de post te wachten; kreeg gisteren
onverwachts al 6 kratjes; allemaal Neckermann, Klingel en ja hoor....
Weer de welbekende Lekker Leven-pakketjes met maandverband!!! Joehoe!!! :lol: :lol:

Re: prima bezorgweer

84
Miertje schreef:Want dan zweef ik ergens boven Nederland in een luchtballon!!!!!!!!!!!
Wouw.... :D :twisted: Veel plezier alvast. :D

ik zie het voor morgen wel. De post moet nog komen straks, en dan sorteren, en morgen, zoals velen doen, vroeg op pad.

Nogmaals, succes iedereen in dit warme zomerweer. 8-)

Re: prima bezorgweer

86
Nou zeg!

Ben straks om 07:00 uur begonnen, maar heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig aan gelopen,
want heb in het verleden al eens een zonnesteek opgelopen. Genoeg pauze genomen tussendoor
om effe bij te komen in de schaduw, en flink drinken tussendoor. Verder had ik een bandana
op mijn kop, die ik tussendoor steeds natsproeide, dat was ook wel lekker!
En ik was helemaal blij met een mevrouw op nummer 79; die had lekker de sproeier aan staan
in de voortuin! Sommige mensen denken er dan niet aan dat er ook nog wel eens een postbode o.i.d.
aan de deur kan komen, haha, maar vandaag vond ik dat helemaal niet erg! Ben er extra langzaam
onderdoor gelopen; zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!!! Had trouwens ook nog mijn Energie-shirtje
van Nuon aan, dus dat gaf een leuk verkleurd effect, haha!

Nu gelukkig klaar, slippertjes uit, beentjes omhoog, in bad gaan liggen en een ijsje erbij!
Fijn weekend allemaal en voor de liefhebbers; Prettige wedstrijd! (Y)

Re: prima bezorgweer

87
Ik ben net klaar met de post, wat viel het tegen op het laatst.
Ik was rond half 8 al begonnen, want ik had 110 kilo. Maar het is weg en ik ben blij dat ik thuis ben.
Nu even lekker douchen en eten en we doen niet veel meer vandaag.

Re: prima bezorgweer

88
Inderdaad... Was super warm. Ik moest ook een deel wegbrengen in een woonwijk.. midden in de zon.. ik werd er niet vrolijker op. 1 mevrouw kwam naar buiten voor mij met een pakje drinken, daar was ik haar ook zeer dankbaar voor!!

Mijn vaart met de luchtballon was geweldig!! Echt een aanrader om het te doen als jullie die kans krijgen!!! Puur geluk dat mijn collega een luchtballonvaart had gewonnen en mij meevroeg!!! Ik heb foto's op mijn Hyves gezet: http://muisje4.hyves.nl/
Afbeelding
De landing was het specteculairste!!!

Groetjes!!!
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

Re: prima bezorgweer

90
Mooi uitzicht dan ook vanuit een luchtballon, lijkt mij zo. Dat uitzicht is momenteel in de buurt niet bepaald fraai..... :( :o :shock:

want...het heeft niet zo met prima bezorgweer te maken, maar het gebeurde wel vrijdag..... :cry: :cry: :cry: :shock: :shock: :shock:
In onze "achtertuin", en dus het mooie wandel-/fietsgebied over de heide, woedt al sinds vrijdagmiddag een grote brand, en met man en nu ook (land / lucht)macht proberen ze het ook nog vandaag, en wellicht de komende dagen, te blussen, dan wel nablussen....een gelukje bij deze ramp was dat de wind afgelopen vrijdag de goede kant op stond, anders hadden wij misschien ook moeten evacueren....

Kan het voor het post bezorgen goed en droog weer zijn, maar voor de mooie natuurgebieden uiterst gevaarlijk...... :evil:
cron