Gelukkig nog geen "last" gehad van het rare Augustus-weer; vandaag was het heerlijk fietsen.
Wel wat donkere wolkjes, maar dat was een loze dreiging...
Re: prima bezorgweer
102Nou september is in ieder geval goed begonnen!
Hopen dat dit een hele lange tijd zo blijft!

Hopen dat dit een hele lange tijd zo blijft!

103ik ga vrijdag weer eens bezorgen, en de vooruitzichten zijn goed voor a.s. vrijdag. Is dat even boffen...

104Ik hoop ook dat het weer goed blijft, heb een extra invalswijk, dus dat wordt weer zoeken naar de brievenbussen.
Dan kan ik echt geen regen gebruiken.
Dan kan ik echt geen regen gebruiken.
105Niks op aan te merken vandaag. Heerlijk weer. Al zag ik al wel herfstachtige trekjes in de bosrijke wijk, die ik heb. Allemaal eikels die op de grond liggen, en waar de eekhoorntjes al driftig mee in de weer waren. Leuk dat gedribbel om je heen. Wat is het dan toch leuk om een baantje in de buitenlucht te hebben, en dit allemaal ondertussen te bekijken 

106Even over dat herfstachtige;
Anne, je geeft al aan dat de eikeltjes beginnen te vallen, maar hebben jullie op de route ook geen last van vallende
boomvruchten, sier-appeltjes etc., die zo lekker aan je schoenen/wielen blijven plakken? En het meurt ook zo...
Ik was vanmorgen in een straat aan het bezorgen, daar hing gewoon een soort van bierlucht in de hele straat.
Maar in die hele straat stonden dus ook van die sierappelboompjes die nu lekker allemaal op de stoep en straat
een eindje weg liggen te rotten....
Vind ik zoooooo ranzig...
Maar inderdaad, afgezien daarvan heerlijk weertje! Zo mag het van mij het hele jaar zijn!
Anne, je geeft al aan dat de eikeltjes beginnen te vallen, maar hebben jullie op de route ook geen last van vallende
boomvruchten, sier-appeltjes etc., die zo lekker aan je schoenen/wielen blijven plakken? En het meurt ook zo...
Ik was vanmorgen in een straat aan het bezorgen, daar hing gewoon een soort van bierlucht in de hele straat.
Maar in die hele straat stonden dus ook van die sierappelboompjes die nu lekker allemaal op de stoep en straat
een eindje weg liggen te rotten....

Maar inderdaad, afgezien daarvan heerlijk weertje! Zo mag het van mij het hele jaar zijn!

108wat een lekker temperatuurtje vandaag!
vanmiddag gewoon zonder jas kunnen werken.
als dat vrijdag ook zo is, verwerk je makkelijker de grote hoeveelheid post
vanmiddag gewoon zonder jas kunnen werken.
als dat vrijdag ook zo is, verwerk je makkelijker de grote hoeveelheid post

109Het was inderdaad heerlijk weer
Wat een heerlijk baantje dan zo.
Voor a.s. vrijdag wordt ook toch wel weer regen verwacht....
We zien het wel...

Voor a.s. vrijdag wordt ook toch wel weer regen verwacht....

110Ja het was echt weer genieten van het weer...
Toen ik begonnen was had ik mijn jas nog aan, maar op later toch maar weer uitgedaan,
was best te doen in T-shirt
Nu hopen dat we dit weertje deze week kunnen houden...
Toen ik begonnen was had ik mijn jas nog aan, maar op later toch maar weer uitgedaan,
was best te doen in T-shirt

Nu hopen dat we dit weertje deze week kunnen houden...