Nou weet ik niet of er al een PostNL-pet in de maak is? Anders zou ik met de spontaan toegestoken kerstbijdragen (o ja, ook een kerststol, maar die blijft niet zitten op mijn hoofd) best willen investeren in een hoofddeksel. Wat draag jij op je hoofd?
Re: brrr
131Of het nou keihard regent, sneeuwt of 35 graden is….ik krijg in mijn vaste wijk vaak de vraag waarom ik nooit iets op mijn hoofd draag. Een capuchon, daar houd ik niet zo van, omdat ik het idee heb dat ik de geluiden om me heen (o.a. verkeer) dan niet goed hoor.
Nou weet ik niet of er al een PostNL-pet in de maak is? Anders zou ik met de spontaan toegestoken kerstbijdragen (o ja, ook een kerststol, maar die blijft niet zitten op mijn hoofd) best willen investeren in een hoofddeksel. Wat draag jij op je hoofd?