Re: Super glad vandaag

11
Ik ben wel weer blij dat de sneeuw bijna weg is. Dat loopt toch een stuk makelijker en sneller.
Ik heb maandag nog een setje spikes gekocht bij de anwb, ik had ze al een aantal weken in bestelling en heb nog net geluk gehad. Het laatste setje. Ben er erg blij mee.

Re: Super glad vandaag

12
Het duurt hopelijk nog eventjes, maar ik ben alweer een beetje vooruit aan het kijken naar de komende maanden.

Ik had voor de wintermaanden bij de ANWB hele fijne laarzen/schoenen besteld, en samen met mijn Snowsteps was dat
de ideale combinatie om te lopen in de sneeuw. Maar helaas, de laarzen scheurden binnen no-time in, en ze zijn dan ook
retour gegaan. Het winterweer was toen inmiddels achter de rug, maar ik wil nu dus bijtijds op zoek naar een fijne, warme
looplaars; liefst lekker gevoerd van binnen, waterdicht etc. en als het kan voor een mooi prijsje. Ik hoor het dus graag van
anderen als zij dé ideale schoen/laars hebben gevonden!

Re: Super glad vandaag

14
Vind het prijsverschil met de ANWB wel een minpuntje, maar ik had ze gelukkig nog liggen.
Gisteren ook maar meteen geinvesteerd in goede waterproof snowboots; betaal ik wel graag wat meer
voor dan bv. 20,- bij blokker of scapino ofzo. Vanmorgen mijn boots meteen binnengekregen en ze
zitten en lopen heerlijk!!!

Re: Super glad vandaag

16
Ik doe het op loop sloffen antislip over mijn loopschoenen heen en dat gaat prima, ze zijn wel van stof dus niet mieters sterk.
Nee ik vertrouw die site ook niet dan maar even tot week 51 wachten bij de ANWB voor snowsteps.

Re: Super glad vandaag

17
Superglad vandaag, en ik heb de hoeveelheid ook niet afgekregen. Ik ga niet op ijsbanen, dan wel ijstraten bezorgen. i klag al een paar keer bijna onderuit, en de fiets gleed al een aantal keren onderuit. :evil:
Met goedkeuring van mijn bezorgmanager, ga ik morgen verder met bezorgen, wanneer de dooi verder heeft doorgezet.
Ik wil volgende week ook nog kunnen bezorgen, en daarmee was mijn bezorgmanager het roererd eens.
To be continued tomorrow! :D

Re: Super glad vandaag

18
Hier hetzelfde verhaal,superglad overal,fiets onderuit,heel veel post ook, ik kreeg het ook niet af. We hebben de afvalwijzer erbij deze slag dus elk huis in mijn wijken is aan de beurt.
Ik vond het loodzwaar vandaag gewoon.
cron