Re: prima bezorgweer

131
Hier is het ook spekglad. Het is nu half 11 en ik ben nog niet onderweg. Ik ben al een paar keer buiten geweest, maar het is mij veel te glibberig. Er is gelukkig niet zo veel post. Ik hoop dat het vanmiddag beter is.

Re: prima bezorgweer

132
Ik ben bijna klaar, met gevaar voor eigen leven, want het was echt super glad op sommige plekken. En heel verradelijk, omdat het gewoon niet overal goed zichtbaar was dat het glad was. Maargoed het zit er weer bijna op.

Re: prima bezorgweer

134
Ik sluit me bij de voorgaande berichtgevers aan. Ook ik heb er veel langer over gedaan vandaag. Diverse straten waren helemaal verijst, of er zaten naast de schone gedeeltes ook weer verradelijke stukken bij. :evil:, en om niet onderuit te gaan, lekker voorzichtig aan gedaan.

Re: prima bezorgweer

135
@ aan alle dappere postbezorgers/postbodes:

vandaag de snowsteps (anwb) uitgeprobeerd.
Geweldig!
ik kon gewoon flink doorstappen en echt geen 1 keer geglibberd!
en je kan er ook normaal mee fietsen.

het is een soort rubberen zool met aan de onderkant 10 piepkleine spijkertjes.
je trekt het om je schoen heen en dat is het.

ga je ergens naar binnen (je kan ze zo staande losmaken).
kijk op de site van de ANWB zodra ze weer leverbaar zijn.
je hoeft er de deur niet voor uit, gewoon online bestellen.
dinsdagmiddag besteld en vrijdagmiddag binnnen, gewoon met de post van tnt.
geen verzendkosten! ( 5/6 euro anwblid/geenlid) succes allen!

Re: prima bezorgweer

137
Een goede websites om je snowsteps te halen is Een site.., zij leveren binnen een dag als je voor 5e besteld heb. Daarnaast verkopen ze ook van die Yaktrax, misschien wel beter dan de snowsteps, anyway, check het zelf maar ff Een site..

Re: prima bezorgweer

139
Op zich inderdaad prima bezorgweer vandaag. Al werd ik vanochtend bij het bezorgen in mijn kleinste wijk wel enorm verrast door spekgladde opritten en stoepen, vandaar dat ik snel ben doorgegaan naar de andere wijk, die wel al goed te bezorgen was, en na de middag een herstart gemaakt ;) in de kleinste wijk en die was toen wel goed te doen.
Toch ligt op sommige plekken daar nog steeds ijs.....
cron