Re: brrr

131
Of het nou keihard regent, sneeuwt of 35 graden is….ik krijg in mijn vaste wijk vaak de vraag waarom ik nooit iets op mijn hoofd draag. Een capuchon, daar houd ik niet zo van, omdat ik het idee heb dat ik de geluiden om me heen (o.a. verkeer) dan niet goed hoor.
Nou weet ik niet of er al een PostNL-pet in de maak is? Anders zou ik met de spontaan toegestoken kerstbijdragen (o ja, ook een kerststol, maar die blijft niet zitten op mijn hoofd) best willen investeren in een hoofddeksel. Wat draag jij op je hoofd?
:-)

Re: brrr

133
Ik heb nog zo'n zwarte fleecemuts die ik draag als het heel koud is. Dat ding stamt nog uit de Selektmailtijd, zo van ergens rond 2004.
Met dat ding op kan ik goed het overige verkeer horen. Ik doe daarom ook geen oordopjes in, want muziek leidt mij teveel af en ik hoor het verkeer niet meer.

Ik kreeg in een wijk die ik destijds voor Postnl liep, wel vaak de opmerking naar mijn hoofd van waarom ik in godsnaam een muts droeg. Ik moest mij niet zo aanstellen. Nou ik doe een muts op als het vriest en ik loop een paar uur buiten. Die lui zitten de hele dag binnen en lopen even een paar minuutjes naar buiten. Dan is het heel wat anders.

In de wijk die ik nu loop (voor Sandd) maalt niemand erom wat ik aantrek of niet aantrek. Ligt een beetje aan het volk. :mrgreen:

Re: brrr

136
@har

oh je hebt een hekel aan de kou :o
als je eenmaal loopt is het goed te doen har.
gewoon hoofd warm houden met bedekking.. en vingertoppen insmeren!!!
uierzalf of vaseline.. en neem wat te eten mee ,, wat energie geeft. (Y)

Re: brrr

137
ik heb inderdaad een hekel aan kou!
heb vandaag met een sjaal en handschoenen opgelopen op me andere werk. de verwarming deed het niet!

ik heb een vreselijke hekel aan mutsen op me kop!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: brrr

138
har099bezorger schreef: ik heb een vreselijke hekel aan mutsen op me kop!
Stond al in je tekst :mrgreen:




har099bezorger schreef: heb vandaag met handschoenen opgelopen

Re: brrr

139
Als het zo koud is draag ik lekker mijn hele Sandd pak en gebreide muts op met klep.
En ik draag handschoenen zonder vingers met plastic handschoenen eronder zodat toch de vingertoppen ook bedekt zijn.Is ideaal.zijn gewoon van die huishoud- of ziekenhuishandschoenen.

Re: brrr

140
ik heb vanalles aangehad vandaag! wel lekker warm op een geven moment! maar ben blij dat het het er op zit voor vandaag! ik zit nu en begin het toch wel aardig koud te hebben.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron