Re: brrr

143
Ik blijf er maar op hameren iedere winter weer. We moeten extra betaald krijgen bij sneeuw en ijs. Gevarengeld heet dat en in elke bedrijfstak is dat normaal. Maar ja de coördinators gaan daar niet over en het hoofdbureau geeft niet thuis. De arbodienst heeft geen zin als OVO'er.
Sorry voor het voorspellen van een kwakkelwinter maar meerdere bronnen hadden het dus mis.

Re: brrr

145
Vind deze wel grappig. :mrgreen:
Afbeelding
Gepikt van http://filavaria.punt.nl/_files/2009-12 ... dezijn.jpg
Het lijkt trouwens wel Bronbeek bij Arnhem als ik het zo bekijk... Is het denk ik niet. (oude foto trouwens hoor, van 2009)

Ik zag trouwens ook ergens een site van een bezorger die haar hondjes meenam op de ronde. Lagen die beestjes in de fietstassen. En ze liepen mee als zij de bussen langs ging. Arme beestjes. Alhoewel, ze komen zo wel aan hun loopuurtjes. :mrgreen: Alleen met die sneeuw.... brrrrr

Re: brrr

149
Leuke foto slagvaardige, die postbode met trolley. Jemig, die is volgeladen zeg. Dat zal zwoegen geweest zijn. Kreeg meteen medelijden met die postbode. :D Die trolley lijkt overigens wel veel op mijn trolley. Alleen heb ik er gelukkig niet zoveel tassen op zitten. Maar dat baggeren door de sneeuw heb ik ook menig keer gedaan. Puf puf, als ik er nog aan denk. :lol:
cron