Re: prima bezorgweer

151
De hele week zonder jas bezorgd. Mensen vroegen wel of ik niet te optimistisch was. Nee hoor, was mijn antwoord, ik ben in beweging en dan krijg je het vanzelf warm. Vandaag was het iets minder: meer bewolking en wat kouder. Toch geen jas aan gehad met bezorgen.

Re: prima bezorgweer

152
Ik ook geen jas aangehad. Ik heb nog zo'n geel met zwart shirt met korte mouwen en daar heb ik een zwarte longsleeve onder gedaan. Was warm zat en ja, je wordt hardstikke warm van dat lopen. Van het fietsen naar de wijk alleen al met al die post.

Re: prima bezorgweer

153
Heerlijk weer vandaag (Y)
Vanochtend was ik al heel vroeg begonnen, en had min fleecevest losjes over het poloshirt aan. Vanaf tussen de middag gewoon in poloshirt bezorgd. Het was echt lekker warm vanmiddag. En inderdaad, van fietsen en lopen krijg je het vanzelf warm :D

Re: prima bezorgweer

156
@marius
kijk je niet naar weeronline...
ik ging pas na 10 uur lopen na de 1ste 4 straten was het droog.. ;)
heb een bloedhekel aan regenbroek dus bij hoosbuien loop ik even niet.

maar dat viel vandaag na 10 uur vanmorgen wel mee, beetje druppels..

Re: prima bezorgweer

159
Natte zomer? Nee toch? Ben in ieder geval wel blij dat we dit jaar lekker op vakantie in het buitenland gaan. Oke is ook geen garantie op mooi weer.

Ik heb di maar een paar kleine druppeltjes gehad omstreeks 10.30. Ik kijk smorgens altijd een buienradar en probeer daar eigenlijk altijd rekening mee te houden. Vind het altijd dan zo;n gedoe met de post in de fietsmand. Zo opletten dat die niet nat word. Ik hoef gelukkig ook geen rekening te houden met de kinderen enzo. Die komen pas om 17.00 thuis van school en kunnen goed alleen zijn.

Nou het weer voor vrijdag word goed aangegeven, moet ook wel want heb die dag eigenlijk 3 wijken. Zit een invalwijk bij voor 1 dag.

Re: prima bezorgweer

160
postbode21 schreef:@marius
kijk je niet naar weeronline...
ik ging pas na 10 uur lopen na de 1ste 4 straten was het droog.. ;)
heb een bloedhekel aan regenbroek dus bij hoosbuien loop ik even niet.

maar dat viel vandaag na 10 uur vanmorgen wel mee, beetje druppels..
om 10 uur lag ik nog op mijn zij... met de deur open, lekker naar de regen te luisteren buiten ;-)
Begon pas smiddags met sorteren ;-)

Maar als jij naar weeronline kijkt, hoe kwam het dan dat je de eerste 4 straten in de regen liep?

Zelf kijk ik naar buienradar.nl, dan zie je exact wanneer het waar ophoud :P
cron